اخبار بورس

اخبار مهم کدال سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز سه شنبه پنجم است دی ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

به پارسان این فرصت را بدهید تا دستورالعمل های پذیرش اوراق را دنبال کند

با توجه به عدم رعایت مفاد ماده ۳۸ بخشنامه پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران (عدم رعایت الزامات بند ۵ ماده ۷ آیین نامه اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده). با سازمان بورس اوراق بهادار تهران) به ناشر فرصت ۱۵ روزه (تا تاریخ ۱۵/۱۰/۱۳۰۲) جهت رعایت شرایط فوق داده می شود.

اطلاعیه ثبت افزایش سرمایه خطرپذیر

افزایش سرمایه شرکت خطر از مبلغ ۱.۸۲۶.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۶.۳۳۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و دریافتی های نقدی به مبلغ ۴.۵۰۴.۰۰۰ میلیون ریال و از محل وجوه نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۳۹۴. شرکت های مرجع ثبت شدند.

فسخ قراردادهای مهم دهه فجر

این شرکت در راستای حفظ حقوق سرمایه گذاران و سهامداران، بررسی و بروزرسانی گزارش توجیهی فنی و اقتصادی طرح توسعه خود را در دستور کار قرار داده است که نتایج آن حاکی از افزایش چند برابری هزینه های اجرای پروژه است. (بخش ارزی و ریالی) و همچنین بررسی طرح ها توسعه صنایع پایین دستی و بالادستی و همچنین عدم امکان کسب درآمد پایدار به دلیل کاهش تقاضای بازار و مازاد ظرفیت نصب شده در کشور در افق ۱۴۰۵. (همزمان با شروع دوره بهره برداری) منجر به عدم توجیه اقتصادی پروژه شده است. به همین منظور این شرکت طرح توسعه جایگزین (ساخت ۵۰۰۰۰۰ تن کارخانه اسیدشویی و ۳۰۰۰۰۰ تن نورد سرد با شرکت جهان پارس) را مورد بررسی قرار داده است که مشخصات و مستندات آن پس از تصویب هیئت مدیره شرکت به تفصیل اعلام خواهد شد. و در قالب گزارش های تفسیری از مدیریت جهت استماع و نظر صاحبان سهام جویا می شود.

نتیجه فروش حق اشتراک استفاده نشده

پس از افزایش سرمایه شرکت بکهام از مبلغ ۱,۰۴۰,۱۰۳,۶۳۹,۰۰۰ ریال به ۱۳,۶۷۸,۸۲۷,۶۳۹,۰۰۰ ریال از مطالبات موجود سهامداران و وصول نقدی خالص نتایج وجوه ناشی از فروش هر یک از حق تقدم استفاده نشده و حق تقدم استفاده نشده مبلغ ۵,۶,۲۳۵۵ ریال مبلغ ۵,۶,۲۳۵ ریال می باشد. ۱۷۲۲ ریال است.

شفاف سازی پلاستیک

از تاریخ گزارشگری قبلی (صورتهای مالی و گزارش تفسیر مدیریت دوره مالی ۱۲/۰۹/۰۶، سه ماهه منتهی به ۳۱/۶/۱۳۰۲) تا به حال تغییر با اهمیتی در وضعیت یا عملکرد مالی شرکت ایجاد نشده است.

استفاده از طرح ها و پروژه های جدید مطلوب است

این مجوز بهره برداری جدید برای سالن بلوک و قطعات نسوز منطبق بر تولید محصولات جدید، مستقل و علاوه بر مجوزهای موجود می باشد که طبق پیش بینی شرکت، رشد متناسب حداقل ۱۵ درصدی در شرکت حاصل خواهد شد. سود عملیاتی تا پایان سال ۱۴۰۳. این رشد تأثیر مستقیم محصولات جدید مشمول مجوز بهره برداری جدید ذکر شده در بالا می باشد.

نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره اطلا

نظر حسابرس و بازرس قانونی (موسسه حسابرسی مفید رهبر) در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت. افزایش دادن بر اساس نیاز به افزایش سرمایه از مبلغ ۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات و وجوه نقد جاری سهامداران به منظور حفظ نقدینگی شرکت و عدم سلب نقدینگی مذکور و همچنین ارتقای بیشتر نقدینگی. از ۳۰۵۰ میلیارد ریال در مرحله اول به ۴۰۰۰ میلیارد ریال و در مرحله دوم از ۴۰۰۰ میلیارد ریال به ۵۸۰۰ میلیارد ریال ارائه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا