اخبار بورس

اخبار مهم کدال سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شد که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه پتر

گزارش توجیهی هیئت مدیره در مورد پیشنهاد افزایش سرمایه پیتر از مبلغ ۱۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تا مبلغ ۱۸.۳۴۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سود انباشته برداشت وجه نقد از سهامداران فعلی به منظور جلوگیری از خروج نقدینگی و بهبود وضعیت رقابتی شرکت. عدم وقفه در روند فعالیت و اجرای پروژه و رفع محدودیت های سرمایه در گردش که در تاریخ ۱/۹/۱۴۰۲ به تصویب هیئت مدیره رسید و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارائه گردید. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

اطلاعات مهم و ملی

شرکت تابعه مدیریت و توسعه ملی راه اندازی خط تولید جعبه کفش را به شرح زیر آغاز کرد. ۱. سایت در کیلومتر ۱۸ جاده قدیم تهران – کرج (بزرگراه فتح) گروه صنعتی ملی ۲. خرید ماشین آلات تولید جعبه کفش (ساخت ایران) به ارزش ۴.۵ میلیارد ریال ۳. تولید آزمایشی ۲۰۰۰ جعبه کفش در روز در در سال جاری و پیش‌بینی تولید روزانه ۵۰۰۰ جعبه کفش پس از بهره‌برداری کامل، تأثیر چندانی بر سود و زیان ندارد و عملکرد مالی شرکت براساس تولید در قالب صورت‌های مالی و گزارش‌های تفسیری مدیریت از تاریخ دوره های تعیین شده توسط این سازمان. برای اطلاع عموم منتشر می شود.

ادامه توقف نماد معاملاتی وگستار به درخواست ناشر

درخواست ناشر مبنی بر تعیین مهلت برای رعایت ماده ۱۹، تکرار ۱/۱۲، مکرر ۴ دستورالعمل اجرایی برای انجام معاملات مورد تایید سازمان بورس و اوراق بهادار قرار نگرفت، اما به منظور بررسی شفافیت اطلاعاتی ناشر، نماد معاملاتی تا ۲۳ شهریور ماه ۱۳۹۹ متوقف خواهد شد.

به Petair Symbol این فرصت را بدهید تا دستورالعمل های پذیرش اوراق بهادار را دنبال کند

با توجه به عدم رعایت مفاد ماده ۳۸ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران (عدم رعایت الزامات ماده ۷ (بند ۴) دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات توسط شرکت ها). ثبت شده در سازمان بورس اوراق بهادار تهران)، به ناشر تا تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۲ فرصت یک ماهه برای احراز شرایط فوق داده می شود.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شپنا

گزارش توجیهی هیئت مدیره در مورد پیشنهاد افزایش سرمایه شپنا از مبلغ ۲۲۷.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تا مبلغ ۳۷۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل اندوخته طرح و توسعه جهت جبران هزینه های سرمایه ای طرح های بهبود و بهینه سازی فرآیند پالایشگاه، اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی از شرکت و پروویژن. سرمایه در گردش مصوب ۰۷/۰۹/۱۴۰۲ هیئت مدیره و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارائه گردید. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

اطلاعات مهم تنوین

خرید پنج میلیون و ۷۰۲ هزار و ۵۴۵ برگ اوراق گواهی خرید سهم زعفران به ارزش ۲.۶۲۹ میلیارد ریال سررسید ۱۳۰۲/۱۰/۱۳ انجام شد.

لزوم برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی با توجه به تغییرات قیمت نماد کرومیت

به استناد ماده ۱۲ مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی انجام معاملات در بورس خارج از بورس ایران؛ نماد معاملاتی کرومیت به دلیل نوسانات قیمت سهام در روزهای معاملاتی گذشته متوقف شد. لذا لازم است جهت رعایت دستورالعمل های فوق، سوالات و شبهات مطرح شده از سوی شرکت در سامانه تدان بررسی و پاسخ آنها مطابق با اطلاعیه «اطلاعات برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی» در محدوده حداکثر دو روز کاری

اجرای ۶ ماهه فسراب

دنبال کردن بنابراین او هیاهو در ۶ ماه منتهی به ۳۱ ژوئن ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۷ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۸۵ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص ۲۴۹۶۸۰ میلیون ریال با کاهش ۵۶ درصدی اعلام شده است. سود خالص این شرکت به ۷۴۲۷۶ میلیون ریال رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا