اخبار بورس

اخبار مهم کدال شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز شنبه یازدهم است آذر ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

اعطای موافقت افزایش سرمایه قمهرا

در جریان اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۳) درخواست افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت انجام شد. غمگین (سهامی عام) در این سازمان مورد مطالعه قرار گرفته است. بر اساس بررسی های انجام شده، تخلفی از قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام صورت نگرفته و افزایش سرمایه به مبلغ ۱.۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به نظر این سازمان بلامانع است.

افزایش نرخ فروش برخی از محصولات دسینا

افزایش نرخ فروش ۲۰ قلم داروی این شرکت داسینا طبق مجوز سازمان غذا و دارو در تاریخ ۱۳۰۲/۰۵/۰۹ صادر شده و نسبت به کل فروش سال مالی قبل حدود ۴.۳۵ درصد تغییر می کند.

نتایج فروش حق تقدم استفاده نشده تفارس

در پی افزایش سرمایه شرکت تافرها از مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال تا مبلغ ۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل دریافتی نقدی سهامداران خالص مبلغ فروش حق تقدم استفاده نشده هر کدام ۹۲۰,۳۲۵,۰۷۴,۴۷۵ ریال و حق تقدم ۱.۴۷۵ ریال می باشد.

افزایش قیمت برخی محصولات با تاخیر

نرخ فروش تعدادی از محصولات این شرکت دیران به منظور پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و بر اساس مجوزهای سازمان غذا و دارو مورخ ۱۸ آبان ۱۴۰۲، کل درآمد فروش نسبت به سال مالی قبل تقریباً ۵ درصد افزایش یافت.

دعوت به برگزاری کنفرانس الکترونیکی آنلاین جام

در راستای اجرای مفاد ماده ۱۸ دستورالعمل اجرایی در خصوص افشای اطلاعات و ارتقای شفافیت اطلاعات، شرکت مربا در روز سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۴ جلسه پرسش و پاسخ سهامداران درباره صورت های مالی میان دوره ای حسابرسی شده منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ به صورت مجازی از طریق سامانه دیما برگزار می شود.

از سرگیری فعالیت هایی که قبلاً تعلیق شده بود

با انجام تعمیرات اساسی از تاریخ ۱/۸/۱۴۰۲ و بازگرداندن واحدها به سرویس مجتمع پتروشیمی جم در ۱۸ مهر ۱۴۰۲ اتفاق افتاد که درآمد عملیاتی آخرین سال مالی این فعالیت ۴۰۰۹۲۷۳۳۲ میلیون ریال بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا