اخبار بورس

اخبار مهم کدال شنبه ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز شنبه دوازدهم است اسفند در ماه ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شد که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

نتایج فروش حق تقدم استفاده نشده تماوند

در پی افزایش سرمایه شرکت تماوند از مبلغ ۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال تا مبلغ ۱۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از مطالبات جاری سهامداران و دریافتهای نقدی سود انباشته. خالص وجوه حاصل از فروش حق تقدم استفاده نشده ۱۹۹,۰۰۶,۶۰۱,۱۹۱ ریال و مبلغ هر حق تقدم ۲,۹۱۱ ریال می باشد.

توضیح در خصوص برنامه واگذاری سهام شرکت خودرو متعلق به شرکت های تابعه و وابسته (سهام تودالی)

با توجه به تمدید مهلت رعایت مفاد ماده ۲۸ دستورالعمل حاکمیت شرکتی در خصوص واگذاری سهام شرکت اصلی به مالکیت مستقیم و غیرمستقیم شرکت‌های تابعه تا ۲۷ تیر ۱۳۰۳ به منظور حفظ منافع شرکت‌های تابعه. ذی نفعان بویژه سهامداران، این شرکت در نظر دارد با واگذاری سهام مذکور به قیمت منصفانه، اقدامات لازم برای بهبود ساختار مالی از طریق اجرای راهکارهای سودآوری از جمله اخذ مجوز افزایش قیمت محصول، مدیریت هزینه ها و هزینه ها، بهینه سازی ترکیب را انجام دهد. از محصولات تولیدی، واگذاری اموال و دارایی های غیرمولد. ضمناً اقدامات لازم را جهت خروج از شمول ماده ۱۴۱ اصلاحیه قانون تجارت از طریق افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها که خطاب به معاونت ناشران و اعضا نیز بود، پیگیری و انجام داد. شرکت بورس اوراق بهادار طی نامه مورخ ۲۵ آبان ۱۴۰۲. یقیناً اجرای اقدامات مذکور منجر به افزایش ارزش ذاتی و ارزش بازار سهام شرکت ایران خودرو خواهد شد. شایان ذکر است که سهام ایران خودرو به حدود ۲۴ درصد از شرکت های تابعه و تابعه تعلق دارد و با احتساب درصد مؤثر سهام ایران خودرو در شرکت های فوق، سهام شرکت اصلی متعلق به ۱۱ درصد شرکت های تابعه و وابسته است. با توجه به مراتب فوق پس از فراهم شدن شرایط، اقدامات لازم جهت واگذاری سهام تودالی با هماهنگی مراجع ذیربط و با در نظر گرفتن زمان مقرر انجام خواهد شد.

اعطای مجوز افزایش سرمایه

بر اساس قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۳) درخواست افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت چشم انداز (سهامی عام) در این سازمان مورد مطالعه قرار گرفته است. براساس بررسی های انجام شده، تخلفی از قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام صورت نگرفته و افزایش سرمایه به مبلغ ۵۹۱.۴۵۹.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به نظر این سازمان بلامانع است.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه

گزارش توجیهی هیئت مدیره در مورد پیشنهاد افزایش سرمایه واقدیر از مبلغ ۳۸.۳۶۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال تا مبلغ ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سود انباشته برای جبران هزینه های انجام شده در مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر و منابع لازم برای مشارکت در افزایش سرمایه شرکت ها سرمایه گذار هزینه سرمایه لازم را تامین کرد. جهت اجرای طرح تولید فولاد شرکت فولاد غدیر نی ریز که در تاریخ ۱۲/۱۲/۱۳۰۲ به تصویب هیأت مدیره رسید و جهت اعلام نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارائه گردید. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

صدور مجوز افزایش سرمایه زنگان

در جریان اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۳) درخواست افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت انجام شد. زنگان (سهامی عام) در این سازمان مورد مطالعه قرار گرفته است. بر اساس بررسی های انجام شده، تخلفی از قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام صورت نگرفته و افزایش سرمایه به مبلغ ۳۳۸.۹۹۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به نظر این سازمان بلامانع است.

اعطای مجوز افزایش سرمایه فیروزه

در جریان اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۳) درخواست افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت انجام شد. فیروزه (سهامی عام) در این سازمان مورد مطالعه قرار گرفته است. براساس بررسی های انجام شده، تخلفی از قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام صورت نگرفته و افزایش سرمایه به مبلغ ۱,۰۷۸,۵۶۰,۰۱۴,۳۶۵ ریال از محل سود انباشته به نظر این سازمان بلامانع است.

اطلاعیه دعوت به مجمع عمومی سالانه چکاپا

از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نمایندگان یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه دعوت به عمل می آید. نگاهش کن که در روز چهارشنبه سوم دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۳ در استان تهران، شهر تهران، به نشانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آدرس: خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی (وزیر) می شود، برگزار می شود. . تهران، نبش کوچه چهارم. به من تحویل دهید

انجام حراج و معامله

دنبال کردن و تجارت در ۲۸ مارس ۱۴۰۲، سهام ایران پوپلین در مزایده فروخته شد.

مناقصه ثبت افزایش سرمایه

افزایش سرمایه شرکت مدارگردها از مبلغ ۱.۹۵۰.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۲.۹۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته به مبلغ ۹۵۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل دریافتی های نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۲۱/۱۲/۱۴۰۲ در مرجع ثبت شرکت به ثبت نام دریافت شده است.

حراج فارک

دنبال کردن فراک برای فروش واحدهای با کاربری تجاری در مزایده در نظر گرفته شده است که تاریخ مزایده آن بیست و یکم می باشد. اسفند ماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

اجرای ۱۲ ماهه از فابیرا

دنبال کردن فابیرا در ۱۲ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۱۷۷ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۶ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص ۹۱۸۶۰ میلیون ریال است. سود خالص این شرکت به ۳۱۴۴۷۷ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۶ ماه و من هیجان زده هستم

دنبال کردن عصبانی هستم در ۶ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۲۰۰ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۶۶ درصد کاهش داشته است. مجموع درآمد عملیاتی بالغ بر ۱۲۸۱۹۴۰۰ میلیون ریال با ۶ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۱۱۹۸۱۴۰۹ میلیون ریال رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا