اخبار بورس

اخبار مهم کدال شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز شنبه شانزدهم است دی ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شاکلار

گزارش توجیهی هیئت مدیره در مورد پیشنهاد افزایش سرمایه شاکلر از مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تا مبلغ ۴.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سود انباشته جهت جبران هزینه های سرمایه ای مربوط به طرح تعویض دستگاه الکترولیز، تغییر ساختار مالی، خروج نقدینگی از محل سرمایه گذاری پیشگیرانه و تامین سرمایه به سرمایه گذاری. که در تاریخ ۱۳۰۲/۱۰/۱۶ به تصویب هیأت مدیره رسید و جهت اعلام نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارائه گردید. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

تمدید مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه

با توجه به پایان مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ و تایید سازمان بورس، مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه شرکت داد تا ۲۲ نوامبر ۱۴۰۲ ۳۰ روز تمدید شد.

پخش آگهی ثبت افزایش سرمایه

افزایش سرمایه شرکت بازی از مبلغ ۲.۴۰۰.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۳.۸۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و دریافتی های نقدی ۱.۴۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل وجوه نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی مبلغ) در تاریخ ۱۶/۱۰/۱۴. شرکت ها ثبت شد.

آغاز فرآیند تولید شفارا

کلیه فرآیندهای تولید شرکت شوارا پس از انجام تعمیرات اساسی و تامین خوراک، عملیات از روز پنجشنبه ۱۴/۱۰/۱۴۰۲ از سر گرفته شد.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت کاما

گزارش توجیهی هیئت مدیره در مورد پیشنهاد افزایش سرمایه کاما از مبلغ ۲۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تا مبلغ ۳۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سود انباشته جهت تغییر ساختار مالی مصوب ۱۶/۱۰/۱۳۰۲ هیئت مدیره و ارسال به حسابرس و بازرس قانونی جهت اظهارنظر ارائه گردید. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

اطلاعیه ثبت افزایش سرمایه

افزایش سرمایه شرکت و ماهان از مبلغ ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۴۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل وجوه وجوه نقد با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۰۲ در مرجع ثبت شرکت. ثبت نام دریافت شده است.

نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی سرپرست خانواده

نظر حسابرس و بازرس قانونی (موسسه حسابرسی و خدمات مالی و مدیریت مشهد ایران) در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۷ مرداد ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت. فملی بر اساس نیاز به افزایش سرمایه از مبلغ ۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۷۸۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تامین بخشی از منابع لازم برای تکمیل پروژه های عمرانی در دست اقدام. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

پرداخت سود نقدی از Atcom

برنامه پرداخت سود نقدی سهام شرکت خود کنترلی تا سال مالی ۳۱/۰۶/۱۴۰۲ به شرح زیر است: سود سهامداران حقیقی و صندوق های سرمایه گذاری و نیز سبدگردانان سجامی در تاریخ ۱۵/۱۱/۱۳۰۲ از طریق سجام واریز می شود و البته غیر سجامی آنها. سهام نیز در تاریخ ۰۲/۰۳/۱۴۰۳ تا واریز به حساب ملی واریز شده نزد شرکت واریز خواهد شد. سود سهامداران قانونی از ۵ خرداد ۱۴۰۳ به حساب واریز و با ارائه مدارک لازم واریز می شود.

پرداخت سود نقدی هاپارس

برنامه پرداخت سود نقدی سهام شرکت هاپارس که منتهی به سال مالی ۳۱/۰۶/۱۴۰۲ به شرح زیر است: سود سهامداران حقیقی از طریق سجام یا با اعلام شماره حساب به نشانی شرکت و سود تقسیمی پرتفوی های ویژه طبق توافقنامه سهامداران و همچنین توسط. با اعلام شماره حساب و البته سود سهامداران قانونی و وجوه Die Investment در تاریخ ۵ بهمن ۱۴۰۳ با ذکر شماره حساب به شرکت واریز می شود.

پرداخت سود نقدی سغدیر

سود سهام کلیه سهامداران واقعی، صندوق های سرمایه گذاری مشترک، مدیران سبد سهام و سهامداران قانونی به من بگو پرداخت از طریق سجام در تاریخ ۵ بهمن ۱۴۰۳ انجام می شود.

پرداخت بهره نقدی فلاندری

سود سال منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ در ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ و سود سالهای قبل از سال مالی مذکور در ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ از طریق سجام پرداخت می شود. سود سهامداران غیرموافق با ثبت نام در سایت شرکت در تاریخ ۱۵/۰۵/۱۴۰۳ پرداخت خواهد شد.

شفاف سازی در زمینه افزایش سرمایه قرابت

بر اساس گزارش افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها که در پایگاه خبری کدال منتشر شده است، دلایل تاخیر در افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی های شرکت ذکر شده است. من نزدیک شدم; با توجه به مشکلات پیش آمده برای سازمان بورس اوراق بهادار تهران، با گذشت شش ماه از انتشار گزارش قبلی و کسب موافقت کارشناس اداره ثبت برای رسیدگی و رسیدگی مجدد، نسبت به مراجعه مجدد به کارشناس رسمی دادگستری اقدام کرده است. ساختمان شرکت را پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا