اخبار بورس

اخبار مهم کدال شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز شنبه هجدهم است فروردین در ماه ۱۴۰۳ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شد که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

انجام حراج کامریان

دنبال کردن کامریان (سهام عام) در نظر دارد ماشین آلات، تجهیزات و امکانات خط تولید خرپای فلزی اتوماتیک خود را از طریق مزایده عمومی واگذار نماید.

دعوت به مجمع عمومی سالانه غگالستا

از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نمایندگان یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه دعوت به عمل می آید. گوگالستا که در ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه ۷ دی ماه ۱۴۰۳ در استان گلستان، شهر گرگان، به آدرس استان گلستان، شهر گرگان، میدان بسیج. ابتدای جاده هزار منحنی. شرکت شیر ​​پاستوریزه پگاه گلستان تاسیس شد.

تمدید مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه آتالا

پس از پایان مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه مورخ ۴ آبان ۱۴۰۲ و تایید سازمان بورس، مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه شرکت به پایان می رسد. افزایش دادن تا ۲۴ فوریه ۱۴۰۳ ۳۰ روز تمدید شد.

اطلاعات مهم حسینا

قرارداد اجاره برای بهره برداری، سرمایه گذاری، ساخت و مدیریت پایانه مکانیزه غلات و بانک های وابسته در بندر شهید بهشتی (چابهار) منعقد شد.

دعوت به مجمع عمومی سالانه و مدیر عامل

از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نمایندگان یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه دعوت به عمل می آید. و مدیران که روز چهارشنبه ۸ دی ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ صبح در استان تهران، شهر تهران، خیابان شهید مطهری، تقاطع قائم مقام فراهانی، پلاک ۲۵۱ برگزار می شود.

نتایج فروش حق تقدم استفاده نشده رافزا

در پی افزایش سرمایه شرکت رافزا از مبلغ ۳۵۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تا مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از مطالبات جاری سهامداران و دریافتی های نقدی. خالص عواید حاصل از فروش حق تقدم استفاده نشده ۵۶۶,۰۸۱,۷۹۶,۰۵۶ ریال و مبلغ هر حق تقدم ۱۳,۷۹۵ ریال می باشد.

اخذ مجوز تغییر نرخ فروش محصولات یا خدمات کاترام بیش از ۱۰ درصد

به موجب نامه مورخ ۲۳/۱۲/۱۴۰۲ انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک کشور و با عنایت به افزایش قیمت وسایل تولید و تأثیر آن بر قیمت کل محصولات و همچنین در نظر گرفتن با کشش بازار، نرخ فروش محصولات این شرکت از تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ ۲۰ درصد افزایش می یابد. اثر افزایش نرخ مذکور بر نتیجه عملیاتی پیش بینی شده سال ۱۴۰۳ در گزارش تفسیری و در صورتهای مالی حسابرسی نشده منتهی به ۹ دی ماه ۱۴۰۲ اعلام خواهد شد.

طرح اوراق قرضه واماهان

برای توسعه سرمایه گذاری های ما، اوراق اجاره به ارزش ۲۵۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال منتشر می شود. لازم به ذکر است مصوبه نهایی انتشار اوراق اجاره مورد تایید سازمان بورس و اوراق بهادار است.

پرداخت سود نقدی غگالستا

برنامه پرداخت سود نقدی سهام شرکت گوگالستا از تاریخ ۳۰/۱۰/۱۴۰۲ به شرح زیر است: سهامداران حقیقی، صندوق های سرمایه گذاری مشترک و سبدگردان سجامی در تاریخ ۲۷/۰۳/۱۳۰۳ و سهامداران غیر سجامی آنها از ۳۰ تیر تا ۳۰ مرداد سود دریافت می کنند. سهامداران قانونی سجامی در تاریخ ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ و سهامداران غیر سجامی از ۵ تا ۲۸ مرداد سود خواهند داشت.

پرداخت سود نقدی از فسابا

سهامداران حقوقی و حقیقی به عنوان یک پسر منتهی به سال مالی ۳۰ دسامبر ۱۴۰۲، از ۱۵ ژوئن یا ۱۵ ژوئن اردیبهشت در ماه ۱۴۰۳ سود دریافت خواهید کرد.

پرداخت سود نقدی و حر

سود سهامداران حقیقی و حقوقی سجامی، سبدهای سرمایه گذاری و صندوق های سرمایه گذاری منتهی به ۳۰/۹/۱۳۰۲ در تاریخ ۱۹/۰۷/۱۴۰۳ واریز و غیر سجامی آنها متعاقباً اعلام می شود.

منبع: افق میهن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا