اخبار بورس

اخبار مهم کدال شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز شنبه ۲۶ ام اسفند در ماه ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شد که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه میدکو

گزارش توجیهی هیأت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از مطالبات موجود سهامداران و دریافتی های نقدی، وجوه نقدی با تغییر ساختار مالی فعلی به حق تقدم سهامداران ارائه شد. شرکتهای تابعه که در تاریخ ۲۵ تیر ۱۴۰۲ به تصویب هیئت مدیره رسید و جهت اظهار نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال گردید. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

تعرفه های جدید برای خدمات اضافی Shogdir

با توجه به تعرفه های جدید خدمات جانبی در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و با توجه به اقدامات قانونی انجام شده توسط این شرکت و درخواست بدوی دیوان عدالت اداری مورخ ۱۲/۰۷/۱۳۰۱، تعرفه های اعلام شده برای شرکت پتروشیمی غدیر قابل قبول نمی باشد. برای احقاق حقوق سهامداران از تمامی امکانات قانونی و قانونی استفاده کنید.

تفاهم نامه همکاری مشترک تفرا

به منظور استفاده از ظرفیت های تخصصی، قانونی، علمی و عملی شرکت تفارس جهت شناسایی، انتخاب و اولویت بندی پروژه های متقاضیان دریافت کمک های مالی خارجی به ویژه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی بر اساس مشاوره تخصصی تفاهم نامه همکاری مشترک بین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی و این شرکت منعقد شد.

استفاده از طرح ها و پروژه های جدید کرومیت

پروانه بهره برداری شرکت صنعت بنا ماشین ۶۰ درصد متعلق به شرکت توسعه معادن کرومیت بنا با ظرفیت اسمی ۱۲۰۰۰ تن در سال (تولید فروکروم با کربن بالا) اخذ شد.

ثبت افزایش سرمایه

افزایش سرمایه شرکت هاتور از مبلغ ۳,۸۵۴,۴۱۴ میلیون ریال تا مبلغ ۵,۱۳۳,۸۸۵ میلیون ریال (از سود انباشته به مبلغ ۱,۲۷۹,۴۷۱ میلیون ریال و از محل وجوه نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۲۳/۱۲/۱۴۰۲ جهت ثبت شرکت در برنامه ثبت شرکت. دریافت شد.

ثبت افزایش سرمایه

افزایش سرمایه شرکت شب از مبلغ ۱۱.۹۵۰.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۱۸.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته ۶۰۵۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل وجوه وجوه نقد با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۵ دی ماه ۱۴۰۲ در ثبت شرکت. وکالتنامه ثبت نام موجود است.

روشنگری و سردرگمی

پیرو اخبار منتشر شده مبنی بر پیش بینی تحقق درآمد ۴۰۰۰۰ میلیارد ریالی شرکت سامان سمنان در سال مالی منتهی به ۳۰/۱۲/۱۳۰۲، توضیحاتی اعلام شد؛ شرکت نیروگاه سامان سمنان مالک نیروگاه ۷۳۲ مگاواتی سمنان است که پس از ساخت بلوک های گازی ۳ و ۴ به ظرفیت ۳۶۶ مگاوات، قراردادی را با تعدادی از بنگاه های بزرگ صنعتی کشور برای تامین برق منعقد کرد. برق به این نیروگاه ها می رسد. بر اساس بخشنامه مورخ ۲۰ تیر ۱۴۰۲ وزیر محترم در خصوص تعیین بهای فروش برق مصرفی صنعت، قیمت فروش هر کیلووات ساعت برق در قرارداد مذکور ۱۲۰۰۰ ریال تعیین گردید. بر اساس فروش ۲۹۲ مگاوات ساعت برق (به قیمت هر کیلووات ساعت ۱۲۰۰۰ ریال) به شرکت های برنده مزایده فروش برق (طبق قرارداد) پیش بینی می شود شرکت تولید نیروی برق سامان سمنان حدود ۴۰۰۰۰ میلیارد تومان در سال جاری کسب کند. یک سال. ریال به عنوان درآمد ثبت می شود. شایان ذکر است ۲۴.۵ درصد از سهام شرکت مذکور متعلق به شرکت مدیریت انرژی امید تابان حر است که در صورتهای مالی سالیانه مجمع عمومی سال آینده و بر اساس تصمیم سهامداران عمده ثبت خواهد شد. به میزان ۲۴.۵ درصد از سهام هور لازم به ذکر است با توجه به پروژه احداث واحد ۲ نیروگاه سیکل ترکیبی سیرجان، اولین بلوک گازی پروژه سیرجان با ظرفیت اسمی ۱۸۳ مگاوات پیش بینی می شود. در پایان سال ۱۴۰۲ همگام شود.

۱۲ ماه عملکرد و مدیر

دنبال کردن و مدیران در ۱۲ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۱۰۳۸ ریال است. کل درآمد عملیاتی ۹,۵۷۴,۰۵۷ میلیون ریال است. سود خالص این شرکت به ۹,۳۴۳,۱۷۰ میلیون ریال رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا