اخبار بورس

اخبار مهم کدال شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز شنبه ۲۸ ام بهمن ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

اعطای مجوز افزایش سرمایه فولج

بر اساس قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۳) درخواست افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت فولاژ (سهامی عام) در این سازمان مورد مطالعه قرار گرفته است. بر اساس رسیدگی به مواردی که حاکی از مغایرت با قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام باشد، افزایش سرمایه به مبلغ ۴۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل مطالبات جاری سهامداران و دریافتی های نقدی و همچنین از محل انباشته شده است. سود انجام شده از نظر این سازمان بلامانع است.

شفاف سازی کنید و سوال بپرسید

پیرو اخبار منتشر شده در صفحه اخبار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر انتشار اوراق گواهی سپرده ویژه با نرخ سود ۳۰ درصد، توجه به اطلاعیه مورخ ۱۱/۰۹/۱۴۰۲ بانک مرکزی جلب می شود. بانک جمهوری اسلامی ایران در خصوص انتشار گواهی سپرده ویژه با نرخ سود ۳۰ درصدی. سود علی الحساب ۳۰% (۱۲% زودتر از موعد مقرر) با هدف تامین سرمایه در گردش پروژه های با راندمان بالا واحدهای تولیدی در شبکه بانکی لذا سقف اعلام شده از سوی بانک مرکزی برای بانک پارسیان ۹۰۰۰۰ میلیارد ریال است. در بازه زمانی ۱۱/۱۱ پرداخت خواهد شد. ۱۱ الی ۱۸.۱۱.۱۴۰۲ به مشتریان عرضه شود، بانک پارسیان مدت مذکور را فروخته است. شایان ذکر است منابع به دست آمده با اخذ مدارک فوق جهت تامین مالی سرمایه در گردش پروژه ها و پروژه های با راندمان بالا در واحدهای تولیدی استفاده می شود.

نتایج فروش حق تقدم استفاده نشده شفارا

در پی افزایش سرمایه شرکت شوارا از مبلغ ۲,۶۳۰,۴۶۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال تا مبلغ ۴,۶۵۰,۴۶۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال از مطالبات جاری سهامداران و دریافتی های نقدی خالص وجوه حاصل از فروش حق تقدم استفاده نشده هر کدام مبلغ ۴۳۱,۴۱۷,۴۱۴ ریال از ۲۹۴,۹۲۸ ریال حق تقدم می باشد.

وسینا رو پاک کن

پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری بانک مرکزی ج. الف – به موجب نامه مورخ ۱۱/۱۰/۱۴۰۲ بانک مرکزی با هدف تامین مالی سرمایه در گردش طرح ها و پروژه های با راندمان بالا در واحدهای تولیدی، گواهی سپرده ویژه با نرخ سود ۳۰% منتشر شد. ۱۲ درصد زودتر از موعد مقرر).

هیچ نتیجه ای از برگزاری مزایده حاصل نشد

فروش ۳۴ ملک رقیب از املاک مازاد بانک شهر با شرایط نقد، نقد و اقساط، نقد و اقساط با اعطای امداد (اجاره مشروط به مالکیت)، نقد و تهاتر و ۲۷ ملک رقیب به حراج گذاشته شد. – رسید ۳۴ ملک رقیب ذکر شده فروخته شد. این پیشنهاد و توافق فروخته نشده است و مابقی هنوز در حال مذاکره است.

اطلاعات مهم شجم

ظهور ناخالصی ها در حلال واحد PBR منجر به عدم واکنش در فرآیند و گرفتگی خطوط این خط شد. با توجه به به موقع انجام عملیات انفجار، تعویض توری و تلاش مستمر کارکنان واحد، مشکل برطرف شد.خط مذکور طی روزهای آینده به ظرفیت کامل تولید خود باز خواهد گشت.

اطلاعیه ثبت نام افزایش سرمایه Vespe

افزایش سرمایه شرکت عصر از مبلغ ۲۳.۴۰۰.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۳۰.۴۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و دریافتی های نقدی ۶۰۰.۰۰۰ میلیون ریال از سود انباشته ۱۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل دریافت های نقدی جاری با حق الوصول سهام). تاریخ ۲۸ نوامبر ۱۴۰۲ در سازمان ثبت تجارت به ثبت رسید.

هلدینگ مناقصه Thepardis

دنبال کردن تاپردیس (سهام عام) در نظر دارد خاکبرداری، تهیه مصالح و تکمیل اسکلت بتنی ۸ بلوک پروژه ارغوان شهر جدید پردیس – فاز ۳ با زیربنای تقریبی ۱۹۱۵۴ متر مربع را به روش بدون نقد انجام دهد. با برگزاری مناقصه عمومی در تاریخ ۷ آبان ۱۴۰۲ برای تحویل به اشخاص حقیقی یا حقوقی دارای توانایی فنی و مالی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا