اخبار بورس

اخبار مهم کدال شنبه ۴ فروردین ماه ۱۴۰۳

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز شنبه چهارم است فروردین در ماه ۱۴۰۳ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شد که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

ثبت افزایش سرمایه

افزایش سرمایه شرکت شب از مبلغ ۱۱.۹۵۰.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۱۸.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود تجمعی ۶۰۵۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل سپرده نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ریال در تاریخ ۵ آذرماه ۱۳۹۸). ۱۴۰۲). شرکت ها در مرجع ثبت به ثبت رسیدند.

تمدید مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه پارسان

با توجه به پایان مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه ۶ مهر ۱۴۰۲ و تایید سازمان بورس، مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه شرکت پارسان تا ۲۷ ژانویه ۱۴۰۳ ۳۰ روز تمدید شد.

شرکت در مزایده

بیشتر شرکت گروه توسعه مالی آیندگان (سهام عام) در نظر دارد ۳۱ درصد از سهام شرکت تامین سرمایه سپهر (سهام خصوصی) را به صورت مقطوع (بلوک) به قیمت پایه ۳۴۰۰۰ میلیارد ریال خریداری کند (ضمانت نامه شرکت در مزایده می باشد. ۱۵۰۰ میلیارد ریال). خرید ۳۱ درصد سهام شرکت تامین سرمایه سپهر به صورت مشارکتی توسط بانک صادرات ایران، شرکت سرمایه گذاری خوارزمی و شرکت آرمان صنعت مبین. مهر سپهر که سهم خوارزمی در خرید مذکور ۱۱ درصد است. روز باز شدن پاکت ها و اعلام برنده مزایده شنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۳ به ترتیب ساعت ۱۳ و ۱۵ می باشد.

تصمیم هیات مدیره برای افزایش سرمایه تفویض شده در جلسه فوق العاده کگل

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۲۸ دی ماه ۱۴۰۲ مبنی بر تصویب افزایش سرمایه از مبلغ ۳۳۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۴۳۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل مطالبات جاری سهامداران و عواقب بازپرداخت نقدی واریز گردید. هزینه های انجام شده برای مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر ۲. مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه گذاری ۳. بازپرداخت هزینه های انجام شده برای تحصیل سرمایه گذاری ها (تحصیل سهام و تاسیس شرکت) ۴. بازپرداخت هزینه های انجام شده برای شرکت های سرمایه گذاری اجرای طرح های توسعه ۵. هیئت در نظر دارد با تامین بخشی از سرمایه در گردش مورد نیاز برای خرید سنگ آهن، سرمایه را در مرحله دوم از مبلغ ۳۸۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به ۴۳۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال افزایش دهد. بدین منظور مطالبات و دریافتی های نقدی سهامداران جهت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر ارائه می گردد. افزایش سرمایه مذکور منوط به تایید سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب هیات مدیره می باشد.

اخذ مجوز تغییر نرخ فروش محصولات یا خدمات خدیزل بیش از ۱۰ درصد

قیمت محصولات این شرکت بهمن گازوئیل از تاریخ ۵ آذر ۱۴۰۲ (بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده، بیمه، مالیات و عوارض شماره گذاری) به سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گزارش شد. شایان ذکر است قیمت و تعداد فروش مندرج در جدول اصلاحات مربوط به محصول کشنده M Power BD500 می باشد.

ثبت افزایش سرمایه افهدران

افزایش سرمایه شرکت آفیدران از مبلغ ۱,۵۵۹,۲۵۰ میلیون ریال تا مبلغ ۶,۷۰۴,۷۷۵ میلیون ریال (از محل سود انباشته به مبلغ ۵,۱۴۵,۵۲۵ میلیون ریال و از محل دریافتی های نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۷ دی ماه ۱۴۰۲ در اداره ثبت شرکت به ثبت رسید. اخذ شده.

نتایج مزایده املاک غیر ضروری و تجاری

با توجه به تعیین زمان بازگشایی پاکت های حراج در تاریخ ۲۳/۱۲/۱۴۰۲ و جمع آوری اطلاعات، در مزایده فوق پیشنهادی وجود نداشت و با باز شدن پاکت های مزایده در تاریخ ۲۷/۱۲/۱۴۰۲ و جمع آوری اطلاعات. یکی از رقبای املاک مذکور دارای قیمت خرید ۴.۲۰۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال بوده که بالاترین پیشنهاد خرید ۴.۵۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال بوده است.

ثبت افزایش سرمایه فارس

افزایش سرمایه شرکت فارس از مبلغ ۴۸۹.۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته ۲۶۰.۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل وجوه وجوه نقد با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۲۸ دی ماه در تاریخ ۲۸ آذرماه در تاریخ ثبت شرکت. ثبت نام دریافت شده است.

عملکرد ۱۲ ماهه توسعه

دنبال کردن توسعه چگونه است؟ در ۱۲ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۲۴۱۰ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۱۱۷ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص ۲,۸۵۱,۴۵۱ میلیون ریال با ۱۳۸ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به مبلغ ۲,۵۷۸,۲۳۰ میلیون ریال رسید.

۹ ماه اجرا از تاپیکو

دنبال کردن موضوع در ۹ ماه منتهی به ۳۰ نوامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۲۵۴ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۴۲ درصد افزایش داشته است. مجموع درآمد عملیاتی بالغ بر ۳۴,۴۳۰,۷۲۴ میلیون ریال با ۴۰ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۲۵۷۶۲۱۲۲ میلیون ریال رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا