اخبار بورس

اخبار مهم کدال یکشنبه اول بهمن ماه ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز اولین یکشنبه است بهمن در ماه ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شد که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

توضیح صغدیر

در پی شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش سرمایه از سوی سازمان تجدید ارزیابی با هدف اصلاح ساختار مالی، موضوع افزایش سرمایه از سوی سازمان تجدید ارزیابی طبقه دارایی های بلندمدت بررسی و سپس نتیجه آن ابلاغ خواهد شد. به سهامداران محترم

نظر حسابرس و بازرس قانونی در مورد گزارش توجیهی هیئت مدیره شکلر

نظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه آزمونهای کاربردی پژوهشی) در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۲۵ مهر ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت. شاکلر با توجه به لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته جهت جبران هزینه های سرمایه ای مربوط به طرح تعویض الکترولیز جهت تغییر ساختار مالی نقدینگی و جلوگیری از برداشت نقدینگی. شرکت و تامین سرمایه در گردش تامین شد. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

امضای قرارداد مهم حفاری

ارائه خدمات مته حفاری اکتشافی با تحویل دو دستگاه حفاری زمینی ۲۰۰۰ اسب بخار و خدمات جانبی به مدت ۴ سال با شرکت مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران به ارزش ۷۰,۷۷۴,۴۵۹ یورو و ۲۴,۳۶۵,۹۵۳,۷۷۰,۰۰۰ ریال. (مجموعه محدود فقط شامل یک مجموعه مته و تقریباً ۱۱ کیلومتر لوله دیواری بنا به درخواست مشتری می باشد.)

توضیح آژانس

با توجه به گزارش منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر انتشار مجدد اطلاعات افزایش سرمایه، با توجه به مشکلات فنی پیش آمده برای این بانک در سامانه کدال، اطلاعات منتشر شده در تاریخ ۳۰/۱۰/۱۳۰۲ (اطلاعیه دعوت به. مجمع) فوق‌العاده بود، خلاصه مصوبات جلسه، مصوبات جلسه و آگهی ثبت افزایش سرمایه) مربوط به سال ۱۴۰۱ می‌باشد و اطلاعات مذکور مجدداً منتشر می‌شود.

حراج خزین

دنبال کردن خدين به استناد آگهی مزایده مورخ ۱۹.۰۶.۱۴۰۲ این شرکت در نظر دارد نسبت به تمدید مزایده فروش سه قطعه زمین در استان کرمان شهر بم در شهرک صنعتی جدید ارگ بم جنب شرکت خودروسازی مادررس کدرو با مشخصات ذکر شده اقدام نماید. در روزنامه آگهی بلافاصله در چارچوب یک مزایده عمومی به فروش می رسد. تحویل داده شده

اطلاعات مهم

دنبال کردن همزمان محصول جدیدی به نام لیفوزا (Lifoza®) تولید و به بازار دارویی عرضه می شود. Lifoza® محصول جدیدی از Dr. داروی Obidis برای درمان برخی از سرطان های خون مانند لوسمی و لنفوم استفاده می شود که خطر پیشرفت بیماری یا مرگ را تا ۸۴ درصد در مقایسه با شیمی درمانی کاهش می دهد.

تانوسا رو پاک کن

با توجه به مذاکرات انجام شده بین سهامداران در مجمع عمومی مورخ ۳۰/۱۰/۱۴۰۲، این شرکت موظف است به محض توافق نهایی صورتجلسه یا قرارداد با مدیران سازمان منطقه آزاد کیش را اعلام کند. بدیهی است به محض توافق و حصول نتایج در خصوص پروژه کیش یا هر پروژه دیگری، این شرکت بلافاصله نتیجه اقدامات و مذاکرات را به سازمان بورس و سهامداران محترم شرکت اعلام خواهد کرد.

نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره شرکت تملت

نظر حسابرس و بازرس قانونی (موسسه حسابرسی و حسابرسی خدمات مالی کوشا منش) در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۲۲ مهر ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت. حوصله اش سر رفت با توجه به لزوم افزایش سرمایه از ۲۷.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تقویت ساختار مالی، ارتقای نسبت کفایت سرمایه و جلوگیری از خروج وجوه نقد و ارتقای فعالیت های تامین مالی و توسعه. افزایش سودآوری افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

تصمیم هیات مدیره برای افزایش سرمایه تفویضی در جلسه فوق العاده فقیر

به موجب تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ مبنی بر افزایش سرمایه از مبلغ ۱۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۴۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل مطالبات جاری سهامداران و بازپرداخت سود نقدی ۱۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال به تصویب رسید. هزینه های مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر ۲- مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر ۳- بازپرداخت هزینه های سرمایه ای برای اتمام پروژه های در دست اجرا ۴- تامین هزینه های سرمایه مورد نیاز برای اجرای پلت بهاباد ساخت پروژه ۵ – هیأت مدیره در نظر دارد برای اجرای طرح افزایش ظرفیت تولید آهن اسفنجی هزینه سرمایه ای مورد نیاز را از مبلغ ۳۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۴۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل و نیاز جاری سهامداران افزایش دهد. جریان نقدی ورودی برای هدف ۱- بازپرداخت هزینه های انجام شده برای مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر ۲- مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر ۳- بازپرداخت هزینه های سرمایه ای انجام شده برای تکمیل پروژه های در حال اجرا ۴- مخارج سرمایه ای مورد نیاز برای اجرای طرح گندله سازی بهاباد. ۵- هزینه سرمایه ای مورد نیاز برای اجرای طرح افزایش ظرفیت تولید آهن اسفنجی. افزایش سرمایه مذکور منوط به تایید سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب هیات مدیره می باشد.

ثبت افزایش سرمایه غاظر

افزایش سرمایه شرکت کم ارزش از مبلغ ۱۸,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۲۴,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته ۶۵۰۰۰۰۰ میلیون ریال و از محل وجوه وجوه نقد با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۴ مهر ۱۴۰۲ ثبت شرکت. برای ثبت نام دریافت شد.

افشای معاملات موضوع ماده ۱۲۹ صبا

بر اساس مفاد بند ۳ ماده ۱۵ دستورالعمل ایجاد و فعالیت شرکت های کارگزاری، این شرکت ها موظفند نسبت به تملک اموال غیرمنقول با کاربری اداری یا تجاری به مساحت حداقل ۵۰۰ متر مربع اقدام کنند. در حالی که شرکت کارگزاری صبا تفتیم مالک سه واحد آپارتمان اداری به مساحت ۳۸۸ متر مربع در میدان آرژانتین بود که در تصرف شرکت گروه مالی صبا تفتیم قرار داشت. لذا با عنایت به لزوم رعایت مفاد دستورالعمل مذکور به منظور جلوگیری از ایجاد محدودیت در اخذ مجوز توسط شرکت کارگزاری صبا تفتیم به عنوان زیرمجموعه این هلدینگ، واگذاری ساختمان های مذکور به عمل می آید. حساب سود حاصل از فروش به مبلغ ۲۳۶۰.۷۳۳ میلیون ریال در دفاتر گروه مالی صباح به ثبت رسید.

پرداخت سود نقدی ذوب

سود سهام سالهای گذشته شرکت ذوب شدن که تاکنون از پانزدهم تا هجدهم موفق به کسب سود نشده اند بهمن ماه ۱۴۰۲ از طریق سامانه سجام به حساب آنها واریز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا