اخبار بورس

اخبار مهم کدال یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲

به گزارش ایران تحلیل، امروز یکشنبه دهم است دی ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

دعوت به مجمع عمومی فوق العاده

با توجه به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی شرکت دعوت بعمل می آید. عالی که روز پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح در استان خراسان رضوی، شهر مشهد، به نشانی مشهد- شهرک صنعتی چناران- خیابان صنعت ۲، شرکت بهار رزعلی چناران برگزار می شود.

گسترش فرصت اعطا شده به فخوز برای پیروی از دستورالعمل های پذیرش اوراق بهادار

شرکت بورس اوراق بهادار تهران با توجه به عدم رعایت دستورالعمل های اجرایی افشای اطلاعات توسط شرکت های ثبت شده در سازمان، طی نامه ای مورخ ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ بر لزوم رعایت الزامات فوق در مدت ۲۵ روز تاکید کرد. بر اساس نامه شرکت، مهلت تا ۲۴ مهر ۱۴۰۲ به مدت ۵ روز دیگر تمدید می شود.

نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره و تعاونی

نظر حسابرس و بازرس قانونی (موسسه حسابرسی و خدمات مالی آریا نگار) در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت. و همکاری کنند بر اساس نیاز به افزایش سرمایه از ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به ۱۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سایر ذخایر، مازاد دارایی ها برای تغییر ساختار مالی و مجوز اعتماد برای پذیرش و افزایش ظرفیت برای حفظ و افزایش دارایی های مالی و همچنین حضور فعال مورد ارزیابی مجدد قرار می گیرد. در سندیکاهای بیمه افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

اطلاعات مهم گازار

دنبال کردن نامرتب (سهام عام) و با تکیه بر شایستگی کارشناسان داخلی، پروژه کوره هوای گرم کارخانه خشک کن اسپری (ارائه شده در یادداشت های ۷-۱۲ صورت های مالی و گزارش مدیریت شش ماهه ۱۴۰۲) در تاریخ ۹/۹/۹ به بهره برداری رسید. ۱۰/۱۴۰۲. با اجرای این طرح پیش بینی می شود محصول حاصل تقریباً ۱۵ درصد از درآمد عملیاتی شرکت را ایجاد کند.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه پدرکش

گزارش توجیهی هیئت مدیره در مورد پیشنهاد افزایش سرمایه درخشان از مبلغ ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تا ۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سود انباشته جهت تامین الزامات سازمان بورس در خصوص حداقل سرمایه شرکت های پذیرفته شده در بورس، اصلاح ساختار مالی و بهبود سرمایه در گردش موجود مصوب ۱۹ مهر ۱۴۰۲ هیئت مدیره و ارائه شده است. جهت اظهار نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال می گردد. نظر بازرس قانونی در خصوص این گزارش متعاقباً اعلام خواهد شد. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

هیچ نتیجه ای از برگزاری مزایده حاصل نشد

دنبال کردن ثروتمند (سهام عام) در نظر دارد تعداد ۲ میلیون و ۴۳۰ هزار سهم (به نمایندگی از ۸۱ درصد سهام) شرکت عمران پ. هر کدام ۳۰ درصد از مقدار توصیه شده. حراج در ۱۰ مهر ۱۴۰۲ انجام شد، اما طبق شرایط حراج پیشنهادی برای خرید سهام ارائه نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا