اخبار بورس

اخبار مهم کدال یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز یکشنبه دوازدهم است آذر ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

شفاف سازی فولاد

در پی اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تجدید ارزیابی دارایی های این شرکت فولاد; این موضوع در حال حاضر توسط کارشناس در دست بررسی است. پس از تهیه گزارش های مربوطه، تایید هیات مدیره و اخذ تاییدیه های لازم، مراتب به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

تغییر در ترکیب هیئت مدیره و مدیریت

با توجه به خروج یکی از اعضای هیات مدیره بانک، مراحل قانونی معرفی و تکمیل هیات مدیره در حال انجام است، تاریخ و محل تشکیل مجمع عمومی فوق العاده متعاقبا اعلام خواهد شد.

امضای قرارداد مهم فناوری

فروش ۴ واحد اداری و سوله در شهرک صنعتی کاسپین (۴۳ میلیارد و دویست میلیون تومان (۹۸ درصد مبلغ) تا ۸ آذرماه سال جاری و ۸۰۰ میلیون تومان با تنظیم سند توسط خریدار پرداخت می شود. منجر به افزایش ۲۸۲.۵ ریالی سود هر سهم (EPS) در سال مالی منتهی به ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ شد. نسبت سود حاصل از این قرارداد به سود مورد انتظار هر سهم در بودجه شرکت (برای سال مالی منتهی به ۳۰/۰۹/۱۳۰۲) ۱۴.۵۴ درصد است. با توجه به تأثیر قابل توجه این توافق بر سود هر سهم شرکت، هیئت مدیره تصمیم گرفت: الف.

شفاف سازی خوب است

با توجه به اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر شکایت از شورای رقابت در دیوان عدالت اداری مورخ ۱۳.۴.۱۴۰۲، از این شرکت دعوت به عمل می آید جهت ابطال ماده ۲ و ۲ بند ۵ ماده ۵ ق. تصمیم. در جلسه شماره ۵۴۳ در ۲۰ آبان ۱۴۰۱ شورای رقابت وارد عمل شد. دادخواست مورد بحث هم اکنون در کمیته فنی صنعت و تجارت کمیته اصلی دیوان عدالت اداری در حال رسیدگی است. طبق رویه این دیوان در صورت قبول ایرادات مطروحه، هیأت کارشناسی جهت صدور رأی نهایی به هیأت عمومی دیوان عدالت اداری ارجاع می شود.

تملک سهام کغار

خرید ۷ میلیارد سهم “شرکت تامین و انتقال آب خلیج فارس” (سهام خصوصی) متعلق به شرکت معدنی و صنعتی گل گهر (سهام عام) (سهامدار عمده، معامله شخص وابسته) در تاریخ ۱۱/۹/۱۳۰۲ به صورت نقدی انجام شد. و اعتبار . .

زمان تشکیل جلسه هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه کپشیر

جلسه هیأت مدیره برای تصمیم گیری در مورد افزایش سرمایه کپشیر از مبلغ ۱.۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۲.۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از مطالبات و دریافتی های نقدی ۱.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل وجوه نقدی دارای حق تقدم سهامداران فعلی) روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲ خواهد بود. ۲۲. برگزار شد.

تملک سهام فجهان

شرکت گهار انرژی سیرجان (سهام خصوصی) یک شرکت غیر سهامی است که فعالیت آن تامین انرژی الکتریکی می باشد. مبلغ کل معامله شامل ۵,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم به مبلغ ۲,۷۷۴ ریال و ۲,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم تقدم به مبلغ ۱,۰۰۰ ریال با توجه به افزایش سرمایه اعطایی به شرکت می باشد. فجهان (سهام مشاع) واگذار خواهد شد.

امضای قرارداد مهم فناوری

با توجه به اهداف سازمان، در راستای توسعه پایگاه تولید و همچنین افزایش عمق ساختار داخلی، بومی سازی بخشی از نیازهای صنعت پرداخت و بانکداری کشور، تحقق چشم اندازهای برنامه ریزی شده شرکت با در نظر گرفتن کارایی و سود سهامداران (با تمرکز بر سهامداران خرد) هیئت مدیره. با خرید سوله ۵۰۰۰ متری از شرکت فرزانگان پرهام (۸۹ میلیارد و صد میلیون تومان (۹۰ درصد مبلغ قرارداد)) تا ۲۴ فروردین. بهمن پرداخت در ماه مربوطه از سال انجام می شود. لازم به ذکر است که وی در ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ (۱۰ درصد مبلغ قرارداد، نهصد و نود میلیون تومان هنگام تنظیم سند) موافقت کرده است. نسبت ارزش اموال تحصیل شده به دارایی های مشهود ۱۶.۱۲ درصد است. با توجه به تاثیر مهم این توافق بر توسعه آتی فعالیت های شرکت، هیئت مدیره تصمیم گرفت: الف.

قیمت غذا در نیمه اول سال ۱۴۰۲ در زاگرس

طبق صورتحساب اصلاحی جدید مورخ ۲۹/۰۸/۱۴۰۲ از مبین انرژی شرکت خلیج فارس (دریافت ۱۱/۰۹/۱۴۰۲) بر اساس فاکتور شرکت ملی گاز، نرخ تزریق گاز طبیعی از فروردین از ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ به ۷۰۰۰۰ ریال افزایش یافته است که مغایر با نرخ های اعلامی در نامه مورخ ۲۱/۰۸/۱۴۰۲ شرکت ملی صنایع پتروشیمی و نامه مورخ ۲۰/۰۸/۱۴۰۲ معاون محترم برنامه ریزی سازمان صنایع پتروشیمی می باشد. وزارت نفت. تاثیر مالی فعلا قابل محاسبه و افشا نیست و این شرکت پیگیری های لازم را برای اصلاح تعرفه ها از طریق انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی انجام خواهد داد.

اطلاعیه ثبت نام افزایش سرمایه شاروم

افزایش سرمایه شرکت شارم از مبلغ ۷۰۰.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۲.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته ۱.۳۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل دریافتی های نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۱۱ شهریور ۱۳۹۰ در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسید. . است.

برگزاری همایش پرسش و پاسخ آنلاین برای سهامداران و مدیران سپهر

دنبال کردن عصر با همکاری شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، قرار است همایش مجازی با پرسش و پاسخ سهامداران و مدیران شرکت در خصوص سامانه دیما در روز سه شنبه مورخ ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۳ الی ۱۴ برگزار شود. بعد از ظهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا