اخبار بورس

اخبار مهم کدال یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز یکشنبه نوزدهم است آذر ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

عواید حاصل از فروش حق پخش استفاده نشده

در پی افزایش سرمایه شرکت بازی از مبلغ ۲,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال تا مبلغ ۳,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل دریافتهای نقدی سهامداران و حسابهای جاری دریافتنی و دریافتی نقدی سهامداران هر یک، خالص وجوه حاصل از فروش حق اشتراک بلااستفاده و ۵۱۵ ریال حق اشتراک ۳۶۸۵ و ۵۰۰۰۰۰۰ ریال می باشد. ۵۷۸ ریال.

به پاکشو این فرصت را بدهید که دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار را دنبال کند

با توجه به عدم رعایت مفاد ماده ۳۸ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران (عدم رعایت الزامات بند ۴ ماده ۷ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده). تهران تصمیم گرفته است به ناشر فرصت یک ماهه (تا ۲۴ مهر ۱۴۰۲) برای رعایت شرایط فوق بدهد.

از سیاست های افشای مواد پیروی کنید

با توجه به دستورالعمل افشای اطلاعات مهم، این امر را به اطلاع سهامداران عزیز می رساند آبان در ماه جاری میلادی چهار شخص حقوقی وارد مجموعه سهامداری این بانک شدند و هیچ مدرکی مبنی بر تنها ذینفع بودن آنها وجود ندارد.

توقف بخشی از فعالیت های شرکت بوعلی

با توجه به برنامه ریزی های انجام شده از ۲۸ شهریور ۱۴۰۲، تعمیرات اساسی بخشی از واحد پیش نوار نقاله به مدت ۱۰ روز کاری در دستور کار قرار گرفت. سایر واحدهای شرکت به طور کامل به بهره برداری رسیده و تولید ادامه دارد و این تعمیرات تاثیری بر برنامه سالانه تولید، فروش و پیش بینی سود سال جاری ندارد.

اطلاعات مهم انتخاب

گزارش توجیهی تهیه شده توسط معاون اقتصادی گروه در تحلیل عملکرد مالی و عملیاتی شرکت و پیشنهاد تملک سهام رادمان صنعت اقتدار (تولید کننده لوازم خانگی کوچک)، تجارت و توزیع عناصر ساختار جدید ال. – اقط (تولید کننده محصولات گاز، برق و توکار)، ارمغ صنعت میلاد (تولید کننده لوازم خانگی برودتی و سیستم تهویه مطبوع) و شرکت آذین سری پاکان (تولید کننده ماشین ظرفشویی) با هدف تکمیل بهبود محصول این شرکت. سبد سرمایه گذاری، ارتقای جایگاه رقابتی گروه در بازار فروش محصولات و بهینه سازی سبد سرمایه گذاری گروه توسط هیات مدیره تصمیم گیری شد. همچنین پیشنهاد معاونت بازرگانی گروه در خصوص واگذاری سهام شرکت های منتخب به منظور حمایت از خدمات و حمل و نقل کالاهای منتخب با هدف تمرکز بر فعالیت های عملیاتی حوزه لوازم خانگی و جلوگیری از ضرر و زیان. سرمایه گذاری و بهره مندی از پس انداز اقتصادی حاصل از برون سپاری خدمات مورد بحث و بررسی قرار گرفت. .

تسویه نقدی اوراق موازی استاندارد برق بزاگرس

شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوتسار در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۷۵۰ میلیارد ریال اوراق استاندارد برق موازی با سررسید دو ساله یعنی مطابق با سررسید اوراق مربوطه در ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ منتشر کرده بود. به گزینه خرید ثانویه، شرکت تدابیری اتخاذ کرده است تا اوراق قرضه به صورت نقدی تسویه شود.

اعطای مجوز افزایش سرمایه البرز

در جریان اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۳)، الزام افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید مطرح شد. البرز(سهامی عام) در این سازمان مورد مطالعه قرار گرفته است. بر اساس رسیدگی به مواردی که حاکی از مغایرت با قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام باشد، رسیدگی نشده و افزایش سرمایه به مبلغ ۱۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل مطالبات جاری سهامداران و دریافتی های نقدی و همچنین از محل انباشته شده است. سود و وضعیت سایر ذخایر از نظر این سازمان بلامانع است.

فروش سهام بانک ملت توسط گروه مالی ملت

شرکت گروه مالی ملت به عنوان یکی از زیرمجموعه های این بانک در نظر دارد ۲۴,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم (بیست و چهار میلیارد و هفتصد و ده میلیون سهم) معادل ۷ درصد (هفت درصد) از سهام خود در بانک ملت را خریداری کند. سهام عمومی) به صورت فوری و نقدی به صورت عمده در بورس اوراق بهادار تهران عرضه می شود.

ابطال اطلاعیه (اعلام) دعوت به مجمع عمومی فوق العاده همراه

بنابر اطلاعیه منتشر شده در ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ مبنی بر دعوت به مجمع عمومی فوق العاده راس ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲، مجمع عمومی فوق العاده در تاریخ مذکور تشکیل نخواهد شد و تصمیم گیری در مورد دستور کار جلسه تنظیم خواهد شد. افزایش سرمایه و رعایت اساسنامه به جلسات بعدی موکول شد که تاریخ آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

قبول تعهدات جدید از تفارس

قبول تعهد پذیره نویسی و بازاریابی اوراق مرابحه شرکت تولیدی شهر فرش ایرانیان (سهام خصوصی) با نرخ سود سالانه ۲۳ درصد توسط شرکت تامین سرمایه خلیج فارس (سهام عام) که درآمد حاصل از تعهد بازاریابی و پذیره نویسی آن می باشد. مبلغ کل این اوراق بالغ بر ۷۳۴ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال است که شامل ۱۶۰ هزار میلیون ریال درآمد ناشی از تعهدات پذیره نویسی بلافاصله پس از پذیره نویسی و ۵۷۴ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال از درآمد حاصل از بازاریابی اوراق شناسایی شده طی چهار سال آینده است.

برگزاری کنفرانس پرسش و پاسخ آنلاین برای سهامداران و مدیران

دنبال کردن و تجارت برگزاری همایش مجازی پرسش و پاسخ سهامداران با مدیران شرکت و اعضای هیئت مدیره در تاریخ ۳۱ دی ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۴ در مورد عملکرد شش ماهه منتهی به ۳۱/۰۶/۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است.

عملکرد ۱۲ ماهه قشر مغز

دنبال کردن قشر در ۱۲ ماه منتهی به ۳۱ ژوئن ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۱۷۵ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۱۳ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص ۳۸۹۸۵۶ میلیون ریال است. سود خالص این شرکت به ۳۶۱۴۴۵ میلیون ریال رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا