اخبار بورس

اخبار مهم کدال یکشنبه ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز یکشنبه بیستم اسفند در ماه ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شد که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

تاثیر مالی ناشی از اطلاعیه نرخ سود جانبی ۱۴۰۱ در پارس. نتیجه

دنبال کردن پارس ذخایر لازم برای خدمات اضافی را برای سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ محاسبه و در حسابها ثبت کرد. بنابراین اعلام تعرفه های اعلامی هیچ تاثیر مالی بر نتایج عملکرد این شرکت نخواهد داشت.

ثبت افزایش سرمایه شتر

افزایش سرمایه شرکت شتر از مبلغ ۲۷۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۳۹۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از میزان اندوخته ۱۱۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل وجوه وجوه نقد با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۲۹ آذرماه توسط مرجع ثبت شرکت ها دریافت شد. ۱۴۰۲.

ثبت افزایش سرمایه خزامیه

افزایش سرمایه شرکت خزامیه از مبلغ ۲۵,۶۷۳,۰۹۰ میلیون ریال تا مبلغ ۳۶,۶۵۱,۴۴۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته ۱۰۹۷۸۳۵۰ میلیون ریال و از محل وجوه وجوه نقد با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۲۴/۱۲/۱۴۰۲ در مرجع ثبت شرکت. ثبت نام دریافت شده است.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه نیرو

گزارش توجیهی هیئت مدیره در مورد پیشنهاد افزایش سرمایه خشونت از مبلغ ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تا مبلغ ۴۸۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور جلوگیری از خروج نقدینگی و افزایش سرمایه گذاری در حوزه سهام پربازده و انتقال شرکت از بازار پایه به بازار بالاتر. در تاریخ ۲۹/۱۲/۱۴۰۲ به تصویب هیئت مدیره رسید و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

اطلاعات مهم در مورد Tepampi

پروژه الکتروپمپ پروژه توسعه تلمبه خانه غرب کارون صنایع پامپیران یکی از شرکت های گروه. با توجه به اهمیت مبنای قرارداد نسبت به مبلغ فروش شرکت صنایع پامپیران که متعلق به رده افشای B می باشد، پیش پرداخت قرارداد تا این تاریخ دریافت نشده است و پس از دریافت، بلافاصله کار اجرای پروژه آغاز خواهد شد.

حرکت را روشن کنید

پیرو اخبار منتشر شده در سایت خبری کدال مبنی بر مذاکرات برای تمدید قرارداد رنگ لاین، اد خاطرنشان می کند که الحاقیه مذکور پیرو اطلاعیه قبلی در گزارش فعالیت ماهانه شرکت ضمیمه شده و پس از مذاکرات متعدد به امضای کدال رسیده است. یک نسخه از آن توسط طرفین امضا شد. قرارداد تامین شرکت نیرومهره ماشین منعقد شد.

اطلاعات مهم خبری

اطلاعات قراردادهای منعقده با اشخاص مرتبط در ۳۱ منطقه مخابراتی در سال ۱۴۰۲، در ۸۴ قرارداد با شرکت خدمات مخابراتی اول به ارزش ۵۷۲۸۷۹۴۶۱۴۳۲۲۰ ریال و ۷۹ قرارداد با شرکت شاسکام به ارزش ۲۱۹۰۲۷۹۱. ۴۰۳,۵۰۵ ریال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا