اخبار بورس

اخبار مهم کدال یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز یکشنبه ۲۲ ام بهمن ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

اطلاعیه دعوت به مجمع عمومی فوق العاده فولاد

از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نمایندگان یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه دعوت به عمل می آید. فولاد که در روز چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱ صبح در استان اصفهان، شهر اصفهان، در بلوار سپاهان شهر-غدیر واقع شد. برگزار خواهد شد.

نظرات حسابرس و حسابرس در مورد گزارش توجیهی هیئت مدیره بترانس

نظر حسابرس و بازرس قانونی (موسسه حسابرسی و حسابرسی خدمات مالی کوشا منش) در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت. ترانس با توجه به نیاز به افزایش سرمایه از مبلغ ۳۶,۴۰۲,۷۵۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته جهت جبران هزینه ها و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های تابعه و تابعه جهت ارتقاء فعالیت های عمرانی و اجرای طرح ها جهت مشارکت در اجرای طرح های توسعه ای. ساختار مالی و ساختار مالکیت و همچنین مدیریت نقدینگی شرکت ارائه شد. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

مناقصه ثبت افزایش سرمایه توسط بازرگانان

افزایش سرمایه شرکت فروشنده – دلال از مبلغ ۹,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال و از محل وجوه وجوه نقد با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۳۰/۱۱/۱۴۰۲ در اداره تجارت در اداره ثبت. ثبت نام دریافت می شود.

توقف بخشی از فعالیت های شرکت فروسیل

به دلیل کمبود برخی مواد اولیه به دلیل طولانی شدن پروسه خرید (واردات) و همچنین تعمیرات جزئی، بخشی از فعالیت های شرکت از ۳۰ اسفند ماه متوقف شد. بهمن ماه ۱۴۰۲ تا ۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ متوقف شده است.

عملکرد ۶ ماهه

دنبال کردن منزه است او در ۶ ماه منتهی به ۳۰ اکتبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۱۴۴ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۴۵ درصد افزایش داشته است. مجموع درآمد عملیاتی با ۵۱ درصد افزایش به مبلغ ۱۲۷۶۸۳۹ میلیون ریال می باشد. سود خالص این شرکت به یک میلیون و ۱۲۳ هزار و ۳۴۴ میلیون ریال رسید.

مقتضی است دعوت به مجمع عمومی فوق العاده اعلام گردد

با توجه به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۲۷ آبان ۱۴۰۲، از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی شرکت دعوت بعمل می آید. باید که روز سه شنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح در استان یزد، شهر یزد، به آدرس صفاییه، بلوار شهیدان اشرف، جنب مهرآوران بستان، روبروی سرداب زرتشتیان، هتل ارگ جدید یزد برگزار می شود. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا