اخبار بورس

اخبار مهم کدال یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز یکشنبه بیست و ششم است آذر ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

شفاف سازی شپنا

پیگیری اخبار منتشر شده در فضای مجازی درباره حادثه آتش سوزی; پس از عیب یابی دبی سنج فرآورده های نفتی در کارخانه ۳ تقطیر این شرکت، حادثه آتش سوزی به دلیل دمای بالای فرآورده های نفتی رخ داد که با حضور آتش نشانی این شرکت در دقایقی آتش سوزی مهار شد. . خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و فقط خسارت مالی جزئی به لوله های حاوی مواد وارد شد که میزان دقیق آن در حال حاضر مشخص نیست. برای اطلاعات بیشتر: واحد مذکور هم اکنون در حال راه اندازی مجدد است و پیش بینی می شود تا پایان روز به بهره برداری برسد.

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده فسازان

با توجه به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی شرکت دعوت بعمل می آید. فضلا که در روز سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۰ صبح در استان اصفهان شهر اصفهان به نشانی شهرک صنعتی سگزی فاز ۲ خیابان هفتم پلاک ۲۵ در سالن اجتماعات شرکت نورد سپاهان برگزار می شود.

اطلاعات مهم سهشمال

سهام شرکت سیمان قاین به شماره ۱۰۸ ۴۳۷ ۵۳۶ در تاریخ ۱۰/۱۰/۱۴۰۲ به قیمت پایه مندرج در آگهی عرضه واگذار می شود.

انتخاب برنامه افزایش سرمایه

شرکت گروه صنعتی انتخاب (سهام عادی) برنامه افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی سرمایه گذاری های بلندمدت و زمین در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون کارشناسان رسمی قوه قضائیه در حال ارزیابی دارایی ها هستند.

آگهی دعوت به مجمع عمومی سالانه شپدیس

از کلیه سهامداران، وکلا یا نمایندگان قانونی سهامدار و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه دعوت به عمل می آید. بیست و شش که در روز چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح در استان تهران، شهر تهران، به نشانی پژوهشگاه نیرو در شهر قدس، انتهای بلوار شهید دادمان، انجام شد. برگزار خواهد شد.

اطلاعیه ثبت افزایش سرمایه قرن

افزایش سرمایه شرکت قرن از مبلغ ۴,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۶,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته ۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال و دریافتی های نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۲۲/۰۹/۱۴۰۲. ثبت نام دریافت شده است.

امضای معاهده مهم فراک

قراردادی که بین ما و شرکت منعقد شد فراک و شرکت فناوری انرژی پاک، قرارداد ساخت ۳۰ برج توربین بادی و قطعات قبر و لوازم جانبی به ارزش ۹ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۴۹۷ میلیون ریال منعقد شد.

امضای قرارداد مهم فناوری

قرارداد ۷۵۰ پایانه بانکی بدون نقد با بانک ملت منعقد شد. قیمت هر پایانه بانکی بدون نقد قراردادی (Cashless) تقریباً در محدوده قیمتی (۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰, -۷۹۸,۰۰۰,۰۰۰) ریال می باشد. مبلغ کل قرارداد بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده ۴ درصد گردش مالی سال مالی منتهی به ۹ شهریور ۱۴۰۱ می باشد. همچنین تاثیر این قرارداد بر سود مورد انتظار هر سهم ۸۷ ریال است. گفتنی است تحویل ۲۰۰ دستگاه از قرارداد در سال مالی جاری محقق خواهد شد.

۹ ماه عملکرد و پویایی

دنبال کردن و پویا در ۹ ماه منتهی به ۳۰ اوت ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۷۸۷ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۴۰ درصد افزایش نشان می دهد. سود ناخالص ۵,۶۱۶,۷۸۳ میلیون ریال با ۴۰ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۵,۵۰۷,۴۲۲ میلیون ریال رسید.

پرداخت سود نقدی شپدی

زمان پرداخت سود نقدی به سهامداران شرکت فرا رسیده است بیست و شش از سال مالی منتهی به ۳۱/۰۶/۱۴۰۲ سود سهام در تاریخ ۱۷/۱۰/۱۳۰۲ به سهامداران حقیقی سجامی و در تاریخ ۱۲/۰۱/۱۳۰۲ به سهامداران غیر سجامی واریز خواهد شد. سود صندوق های سرمایه گذاری و سبدگردان سجامی و همچنین سهامداران حقوقی (یک تا ۵۰۰۰۰۰۰ سهم) در ۲۶ مهر ۱۴۰۲ و سود سهامداران حقوقی (از ۵۰۰۰۰۰۱ سهم) در ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ پرداخت می شود. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا