اخبار بورس

اخبار مهم کدال یکشنبه ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز یکشنبه ۲۷ اسفند در ماه ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شد که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

امضای معاهده مهم فالوم

تامین مصالح، مواد و تجهیزات، مهندسی، نصب و راه اندازی پروژه افزایش ظرفیت خط عبور دریایی ۲۳۰ کیلوولت قشم از ۱۵۰ مگاوات فعلی به ۲۶۰ مگاوات با شرکت تولید انرژی گستر قشم به پایان رسید.

ثبت افزایش سرمایه

افزایش سرمایه شرکت چقدر از مبلغ ۲۷۱,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۳۲۴,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته ۵۲,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال و از محل وجوه وجوه نقد با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۲۷ دی ماه ۱۳۹۴ نزد اداره کل تجارت ثبت نام دریافت شده است.

ثبت افزایش سرمایه شپارس

افزایش سرمایه شرکت شپارس از مبلغ ۱.۱۰۰.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۱.۶۵۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته ۵۵۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل وجوه وجوه نقد با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۷ دی ماه ۱۴۰۲ در مرجع ثبت شرکت به ثبت نام دریافت شده است.

تامین ارز مورد نیاز پروژه های عمرانی ملی

تامین ارز لازم برای طرح های توسعه شرکت فملی با هدف افزایش صادرات این محصول در قالب ۶ بسته ارزی مختلف به ارزش کل ۵.۶ میلیارد یورو به ۴ میلیارد دلار در سال در مدت ۴ سال، این امر از طریق تامین مالی خارجی توسط بانک مرکزی انجام می شود. به طوری که شرکت ملی صنایع مس ایران موظف به تامین ریال شد. الزامات نقشه ها و تحویل حداکثر تجهیزات مورد نیاز بر اساس مقررات موجود می باشد. این مشکل ظرف مدت چهار سال ظرفیت تولید کاتد مس کشور را به ۶۰۰ هزار تن افزایش می دهد و برای مدت حداقل ۲۵ سال ادامه خواهد داشت. علاوه بر این، معادن دره زار و درالو با ارزش کل صادراتی حدود ۴۰۰ میلیون دلار در حال حاضر به طور فشرده در حال آزمایش هستند و به زودی افتتاح خواهند شد. لازم به ذکر است، تفاهم نامه حمایت بانک مرکزی از طرح های توسعه ای شرکت ملی مس به امضای معاون ارزی بانک مرکزی و مدیرعامل مس رسید.

ثبت افزایش سرمایه

افزایش سرمایه شرکت شرق از مبلغ ۸۶,۳۶۰,۸۴۹ میلیون ریال تا مبلغ ۱۱۱,۶۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته ۲۵,۲۳۹,۱۵۱ میلیون ریال و از محل وجوه وجوه نقد با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۲۷/۱۲/۱۴۰۲ در تاریخ ثبت شرکت ثبت نام دریافت شده است.

پذیرش تعهدات جدید امید

پذیرش پذیرش نویسی (موضوع بند ماده ۱ قانون بازار اوراق بهادار (سهامی عام) ا نماد (صکویر ۷۰۱) به منظور تامین منابع مالی مورد نیاز برای خرید مواد ا ولیه توسط متعهد پذیره نویسی، که This is the case ر (سهامی عام) به میزان ۷۰ درصد و سیمان هرمزگان (سهامی عام) به میزان ۳۰ در صد ساله کاهش وثایق با عاملیت شرکت کارگزاری بانک سپه به نرخ سود علی الحسا ب ۲۴ درصد منتشر می شود که کار می کند.

ثبت افزایش سرمایه ذوب

افزایش سرمایه شرکت ذوب شدن از مبلغ ۷۰,۷۷۵,۵۳۹ میلیون ریال تا مبلغ ۶۶۷,۰۸۴,۵۶۶ میلیون ریال (از محل تجدید ارزیابی بیش از حد دارایی ها به مبلغ ۵۹۶۳۰۹۰۲۷ میلیون ریال و از محل دریافت های نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۷. شرکت های مرجع ثبت به ثبت رسیدند.

ادغام افزایش سرمایه فولاد

تجمیع افزایش سرمایه در بیست و ششم اسفند ۱۴۰۲ و سهام ناشر در همان روز واریز شده و سهامداران می توانند با شرایط ذکر شده در کدال گواهی نامه خود را دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا