اخبار بورس

اخبار مهم کدال یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز یکشنبه بیست و نهم است بهمن ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

از برگزاری مزایده سه شمال نتیجه ای حاصل نشد

واگذاری ۱۰۸۴۳۷۵۳۶ سهم به نمایندگی از ۲.۷۱ درصد از سهام شرکت سیمان قاین (سهام عادی) به صورت یکجا و نقد یا نقد و شرایط توسط شرکت بورس اوراق بهادار تهران در تاریخ ۴ آذر. بهمن این امر در ماه ۱۴۰۲ اتفاق افتاد، اما به دلیل عدم حضور متقاضی، سهام مذکور با شرایط اعلام شده در زمان عرضه به فروش نرسید.

اطلاعات مهم از خنور

تعهد سهامداران عمده شرکت در ۲۸ نوامبر ۱۴۰۲ برای تقبل کلیه بدهی ها قبل از عرضه سهام شرکت امضا شد.

نتیجه نهایی شکایت از شرکت سانزم

شکایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندران از این شرکت حاکی از آن است که این شرکت با هدایت فاضلاب آلوده به کانال مجاور و سپس به دریا، سلامت عمومی را به خطر می اندازد. سیستم در اولین قرار بهمن این اتفاق در ماه ۱۴۰۱ رخ داد. نتیجه نهایی این بود که علیرغم نقص در درخواست تجدیدنظر، حکم صادر و برای تبرئه شرکت سان زم (سهامی عام) از اتهام وارده صادر شد.

اطلاعات مهم در مورد معده

پروژه تصفیه فاضلاب با استفاده از فناوری ZLD در راستای توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست در ۲۹ مارس بهمن در سال ۱۴۰۲ افتتاح شد.

اطلاعیه ثبت افزایش سرمایه

افزایش سرمایه شرکت من نزدیک شدم از مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۲.۸۴۰.۹۰۱ میلیون ریال (از محل تجدید ارزیابی بیش از حد دارایی ها به مبلغ ۲.۳۴۰.۹۰۱ میلیون ریال و از محل آورده نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۷ آبان ۱۳۰۲ در. شرکت ها قدرت ثبت برای ثبت دریافت شده است.

اجرای ۱۲ ماهه سامید

دنبال کردن ثامید در ۱۲ ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۱۴۰۲; سود خالص هر سهم ۳۹۱ ریال است که نسبت به مدت مشابه ۱۱ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص ۱۶۲۶۷۳۲۱ میلیون ریال با ۲۰ درصد افزایش می باشد. سود خالص این شرکت به ۱۳۸۱۱۴۵۸ میلیون ریال رسید.

توضیح آژانس

با توجه به اخبار منتشر شده در صفحه اخبار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر انتشار گواهی سپرده ویژه با نرخ سود ۳۰ درصدی در حساب، یادآوری می شود که بانک قرض الحسنه رسالت اولین بانک خصوصی بوده است. بانک قرض الحسنه از نظر نوع فعالیت وام دهی و بر اساس ماده ۲۶ دستورالعمل تاسیس و فعالیت بانک های قرض الحسنه کشور، بانک ها به سپرده های قرض الحسنه خود سودی پرداخت نمی کنند. بنابراین مجوز فوق تاثیری بر سود و زیان عملیات این بانک ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا