اخبار بورس

اخبار مهم کدال یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامامروز یکشنبه سوم است دی ۱۴۰۲ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شده است که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

اطلاعات مهم در مورد بمب گذاری

سهامدار عمده با افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها (اموال) موافقت کرد.

توضیح از دماوند

در پی اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر شکایت از شورای رقابت؛ نامه ای به تاریخ ۸ فوریه ۱۴۰۲ که در سیستم کدال شرکت منتشر شد دماوندبا توجه به احقاق حقوق سهامداران خود در تاریخ ۱۰/۰۲/۱۴۰۲ شکایت خود را مبنی بر درج شرایط تأخیر در پرداخت غرامت به دلیل وقوع اقدامات و تشریفات ضدرقابتی در قرارداد خرید برق ارائه کرد. موضوع فصل نهم اجرای رهنمودهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی توسط وزارت نیرو، سازمان شبکه برق و سازمان تنظیم مقررات بازار برق در شورای رقابت ثبت نام کرده اند.

پرداخت سود نقدی کرمان

نماد طرح پرداخت سود نقدی کرمان در سال مالی ۳۱ اسفند ۱۴۰۲، نتیجه به شرح زیر است: سود حاصل از سهامداران حقیقی، وجوه و سبد سرمایه گذاری و نیز سهامداران قانونی در نیمه اول سال. دی پرداخت ماه از طریق سامانه سجام می باشد.

امضای قرارداد مهم فناوری

به موجب نامه مورخ ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ مبنی بر انعقاد قرارداد پرداختی ملت برای خرید ۷۰۰۰۰ دستگاه کارت خوان سیار غیر اندرویدی با شرکت، بدینوسیله سود و زیان را به اطلاع سهامداران می رساند. هر دستگاه پس از محاسبه ارزش افزوده بین ۴۷۲۰۰۰۰۰ ریال تا ۵۱۷۷۵۰۰۰ ریال می باشد. ۲. مبلغ کل قرارداد بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده معادل (۲۳%) وجوه فروش سال مالی منتهی به ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ می باشد. گفتنی است در سال مالی منتهی به ۹ شهریور ۱۴۰۲ تعداد ۴۰۰۰۰ دستگاه از موضوع قرارداد تحویل داده شده است.

امضای قرارداد پرداخت مهم

تکمیل قرارداد ۳۰۰۰۰ دستگاه نقطه فروش (POS) با شرکت توسعه فناوری توسون (سهام عام) در تاریخ ۸ شهریور ۱۴۰۲ این امر را به اطلاع سهامداران محترم می رساند. لازم به ذکر است موضوع قرارداد تقریباً در بازه قیمتی ۴۶.۳۰۰.۰۰۰ تا ۵۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال می باشد.

مناقصه ثبت افزایش سرمایه

افزایش سرمایه شرکت و شرق از مبلغ ۳۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل وجوه وجوه نقد با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۱۹ اسفند ۱۳۰۱ تا تاریخ ۱۳۹۱/۰۳/۱۹ در اداره کل ثبت نام دریافت شده است.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه بنیرو

گزارش توجیهی هیئت مدیره در مورد پیشنهاد افزایش سرمایه بانرو از مبلغ ۹,۴۱۸,۷۹۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال تا مبلغ ۱۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته برای راه اندازی خط تولید بوشینگ های خازن با استفاده از فناوری RIP و RIS و تغییر ساختار مالی که در تاریخ ۱۰ اسفند ماه سال ۱۳۹۹ تعیین شد. هیئت مدیره جهت اعلام نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

امضای قرارداد پرداخت مهم

در تاریخ ۱/۱/۱۴۰۲ با بانک ملت قرارداد اداری برای خدمات پرداخت الکترونیکی بهای سوخت، تعمیر و تحویل قطعات پایانه های سوخت شرکت منعقد شد و کارمزد دریافتی از شاپرک از محل درآمد مطابق با عملکرد ماشین های پرداخت با احتساب تأثیر مالی ناشی از بازیافت بخشی از درآمد، تأثیر قرارداد بر سود هر سهم شرکت برای ۹ ماه منتهی به ۳۰/۰۹/۱۳۰۲ حدوداً ۱۸۱ ریال برآورد می‌شود.

نظرات حسابرس و حسابرس در مورد گزارش توجیهی هیئت قاسم

نظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسی و خدمات اداری افسران آزمایشی) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۸ تیر ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت. قاسم با توجه به لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۷.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تغییر ساختار مالی ارائه گردید. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره سرچشمه

نظر حسابرس و بازرس قانونی (موسسه حسابرسی بهراد مشعر) در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۷ مرداد ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت. منبع بر اساس نیاز به افزایش سرمایه از مبلغ ۷,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تغییر ساختار مالی – کاهش ریسک و تقویت پرتفوی بورس – جلوگیری از خروج وجوه. انتقادات و حفظ تداوم سودآوری ارائه شد. افزایش سرمایه مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

طرح توجیهی فاذر برای افزایش سرمایه

جلسه هیئت مدیره مورخ ۱۹/۳/۱۴۰۲ ساعت ۱۴ با حضور اعضاء حاضر جهت افزایش سرمایه در محل دفتر مرکزی شرکت و پس از بحث و بررسی و بررسی گزارش توجیهی افزایش سرمایه به مبلغ ۱۸۱۲۶۴۷۵ میلیون ریال تشکیل گردید. مبلغ ۳۱,۷۲۱,۳۳۱ میلیون ریال از محل ذخیره شده صرف فضای ذخیره شده با سلب حق تقدم بهسازی و جایگزینی ماشین آلات و تجهیزات تولیدی، تغییر ساختار مالی، تامین سرمایه در گردش لازم برای پروژه‌های در دست اجرا، استفاده از حداکثر ظرفیت تولید شرکت و… طرح اصلاح ساختار پرسنلی به تصویب رسید و مقرر شد اقدامات لازم برای اخذ گزارش بازرس قانونی و مجوز سازمان بورس برای برگزاری مجمع عمومی فوق العاده انجام شود.

تمدید مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه تپسی

با توجه به پایان مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه از ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ و موافقت سازمان بورس، مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه شرکت تمدید شد. سینی ها تا ۲ نوامبر ۱۴۰۲ ۳۰ روز تمدید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا