اخبار بورس

اخبار مهم کدال یکشنبه ۵ فروردین ماه ۱۴۰۳

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهام،امروز یکشنبه پنجم است فروردین در ماه ۱۴۰۳ اطلاعیه های زیادی در سایت کدال منتشر شد که در این مقاله به مهم ترین اطلاعیه ها می پردازیم.

تصمیم هیئت مدیره برای افزایش سرمایه تفویض شده در جلسه فوق العاده مادیرا

به موجب تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۲۶ آبان ۱۴۰۲ تصویب افزایش سرمایه. مادیرا از مبلغ ۱۴.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تا مبلغ ۲۳.۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از مطالبات جاری سهامداران و درآمد نقدی، سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی، جبران هزینه های انجام شده بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر. مشارکت در هنگام افزایش سرمایه شرکتهای سرمایه پذیر، هیئت مدیره در نظر دارد سرمایه را از ۱۸,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به ۲۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال افزایش دهد. به جای مطالبات جاری سهامداران و ورود وجوه، اقداماتی برای بهبود ساختار مالی و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر انجام می شود. افزایش سرمایه مذکور منوط به تایید سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب هیات مدیره می باشد.

روشنگری و سردرگمی

پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر همگام سازی واحد گاز ۱ بلوک دوم نیروگاه سیرجان با استعانت از خداوند متعال و با تلاش شبانه روزی مدیران و کارشناسان هلدینگ تابان حر. و شرکت نیروگاه گهر سیرجان (فرعی)، واحد گاز واحد ۱ واحد ۲ نیروگاه سیکل ترکیبی سیرجان در تاریخ ۰۱/۰۳/۱۳۰۳ با شبکه سراسری کشور همگام شد. پیش بینی می شود تاسیسات مذکور پس از اتمام کار باقی مانده، تست بار و گذراندن مرحله بهره برداری آزمایشی، طی دو ماه آینده عملیات تجاری خود را آغاز کند. قرارداد فروش انرژی تولیدی این واحد به صورت ارز BOT و تضمینی می باشد. شایان ذکر است پس از تعیین زمان دقیق عملیات تجاری، تاثیر آن بر صورت های مالی هلدینگ تابان حر از طریق سامانه کدال به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

ثبت افزایش سرمایه شبسیر

افزایش سرمایه شرکت شبسیر از مبلغ ۲.۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال تا مبلغ ۴.۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته ۲.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و از محل وجوه وجوه نقد با حق تقدم سهامداران فعلی) در تاریخ ۷ دی ماه ۱۴۰۲ در مرجع ثبت شرکت. ثبت نام دریافت شده است.

شفاف سازی را بیاموزید

در مزایده املاک تجاری موسسه اعتباری ملی، ماهیت قرارداد و شرایط آن فاش نشد. پس از اعلام برنده و تحویل قرارداد، شرکت بپردیس و موسسه اعتباری ملی در مورد شرایط پیشنهادی موسسه به توافق نرسیدند و با توافق طرفین، مزایده خرید ساختمان مذکور انجام شد. لغو شد، به طوری که مزایده تا زمانی که برای امضای قرارداد کافی بود برگزار نشد. در رابطه با تاثیرات مالی لغو مزایده، کلیه مبالغ پرداخت شده توسط شرکت بیمه پردیس بر اساس توافق طرفین شامل: واریز شرکت کنندگان در مزایده و پیش پرداخت (در مهلت پرداخت تا ۲۷) می باشد. اسفند ماه) مشمول سود سپرده به نرخ مصوب بانک مرکزی و در تاریخ ۲۸ اسفند ماه به حساب شرکت واریز شد. بنابراین شرکت هیچ گونه زیان یا سود مازادی نداشته است.

نتایج مزایده کرمان

بر اساس آگهی مزایده واگذاری ۳.۵ دانگ از ۲۶ قطعه زمین شهرستان رامسر مورخ ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ درج شده در روزنامه اطلاعات و بازگشایی پاکت ها، شرکت توسعه اقتصادی آرین (سهام عام) برنده مزایده شد. بر اساس اسناد مزایده، برنده ۴۰ درصد پول را واریز کرده و پیمان صلح منعقد کرده است.

اطلاعات مهم

به دلیل تعمیرات منظم (نوروز) خطوط تولید این شرکت قطع کردن تا ۱۴ ژانویه ۱۴۰۳ معلق است.

اطلاعات مهم در مورد Gkotsar

با توجه به اعلام آغاز کار بازسازی اساسی ویژن شاله در ۱۷ ژانویه آبان در ماه ۱۴۰۲ در پنجم از بازسازی تالار مذکور خبر داد. فروردین ماه ۱۴۰۳ تمام شد و عملیاتی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا