ترندهای روز

اخبار ناخوشایند از وضعیت بازیگر مطرح قبل از انقلاب

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

نگاه راد با اشاره به مشکلات جسمانی که در یک سال اخیر برای سعید راد (بازیگر سینما) به وجود آمده است، گفت: شهریور سعید راد ماه گذشته بر اثر سقوط در منزل مجروح شد و پس از مراجعه به بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت. پس از آن از بیمارستان مرخص شد و در منزل استراحت کرد و پس از یک ماه توانست با واکر راه برود.

وی ادامه داد: روند بهبودی وی ادامه داشت تا اینکه با توجه به اینکه پروتز استفاده شده به خوبی در پشت او قرار نگرفته بود، مشکل گذشته دوباره ظاهر شد و پس از مراجعه به بیمارستان مجدداً عمل جراحی انجام شد و به مدت هشت هفته فیزیوتراپی مستمر انجام شد. اما متاسفانه با وجود فیزیوتراپی دیگر قادر به راه رفتن نبود.

اخبار ناخوشایند از وضعیت بازیگر مطرح قبل از انقلاب

نگاه راد با اشاره به اینکه سعید راد اکنون ۷۹ ساله است، ادامه داد: به مرور زمان از اواخر سال گذشته مشکلات دیگری مانند عفونت ریه و مثانه به مشکلات راه رفتن وی اضافه شد و با وجود مخالفت من و خانواده اش. ، با رضایت خودش عمل شد. آنها تحت عمل جراحی قرار گرفتند اما متاسفانه عمل موفقیت آمیز نبود.

فرزند سعید راد با اشاره به اینکه این بازیگر حدود ۱۰ ماه است که بیمار است، گفت: وی در حال حاضر تحت نظر پزشک در یکی از کلینیک های تهران تحت درمان است اما دو ماه است که روند درمان به خوبی پیش نمی رود. وضعیت او بهبود نیافته است.

وی از عموم مردم و هواداران سعید راد خواست برای سلامتی این بازیگر سینما دعا کنند و افزود: در این مدت هواداران، سینماگران و خانه های سینما پیگیر وضعیت پزشکی وی بودند و از همه دوستان کمال تشکر را دارم.

نگاه راد خاطرنشان کرد: بنا به خواست او و خانواده اش تاکنون هیچ خبر و تصویری از سعید راد منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا