بانک و بیمه

اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض‌الحسنه با هدف حمایت از تولید

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک مرکزی، این بانک در بخشنامه شماره ۰۳۷۳۲ مورخ ۱۵ اسفندماه فروردین در ماه ۱۴۰۳ چنین اعلام کرد:

بر اساس تبصره (۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۳، برای حمایت از تولید و اشتغال پایدار و رشد تولید ملی و بر اساس بند (۶) بند (الف) تبصره (۲) قانون بودجه کشور. ۱۴۰۳ مبلغ یک میلیون میلیارد ریال به تسهیلات قرض الحسنه طبق جزء (۳) و (۴) بند (ب) این تبصره اختصاص می یابد. بر اساس بند (۳) و (۴) بند (ب) تبصره (۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور مقرر شده است:

جزء (۳) بند (ب) تبصره (۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۳: معادل چهارصد هزار میلیارد (۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال از دستگاههای موضوع جزء (۶) بند «الف» این تبصره به طور مساوی پیش بینی شده است. به هیئت امنای گزارش های استانی برای پیشرفت و عدالت.

جزء (۴) بند (ب) تبصره (۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۳: با هدف حمایت از اشتغال در حدود اختیارات هیأت امنای حساب پیشرفت و عدالت معادل ۶۰۰ هزار. میلیارد (۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ) ریال. تخصیص تسهیلات جزء (۶) بند الف این تبصره بر اساس قوانین مربوط به موارد زیر است:

کمیته امداد امام خمینی (ره) معادل سیصد هزار میلیارد (۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال است.
سازمان بهزیستی کشور مبلغ یکصد و بیست هزار میلیارد (۱۲۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال می باشد.
بنیاد شهید و امور ایثارگران به مبلغ سی و دو هزار میلیارد (۳۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال؛
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) معادل سی و دو هزار میلیارد (۳۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال؛
صندوق نوآوری و شکوفایی سی و دو هزار میلیارد (۳۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰) ریال;
سازمان بسیج سازندگی معادل سی و دو هزار میلیارد (۳۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال؛
بنیاد علوی معادل بیست و چهار هزار میلیارد (۲۴.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال؛
و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور (بخش دولتی و غیردولتی تابعه) و دانشگاه های فنی و حرفه ای و هنرستان های فنی و حرفه ای برای تجهیز کارگاه های خود به ارزش هجده هزار میلیارد (۱۸.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال.

با عنایت به مراتب فوق، خواهشمند است دستور فرمایید ترتیبی اتخاذ شود تا حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ وصول این نامه، موضوع به واحدهای اجرایی ذیربط در سراسر کشور ابلاغ و رونوشتی از اطلاعیه مربوطه ارسال شود. به این بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا