ترندهای روز

اختلاف دمای سردترین و گرمترین نقاط کشور

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی نقاط کشور خبر داد. صادق ضیائیان افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی پنج روز آینده در اکثر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می شود.

تفاوت دمای سردترین و گرم ترین نقاط کشور

وی افزود: امروز (۳ تیر) در شمال خراسان رضوی، شرق خراسان شمالی، ارتفاعات استان های مازندران، البرز و تهران و روز یکشنبه (۲۴ تیر) در ارتفاعات گیلان، مازندران، اردبیل و شرق تهران، رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

ضیائیان ادامه داد: طی پنج روز آینده در شرق کشور، در مناطق مرکزی کشور، در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شرقی وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک دور از انتظار نیست. امروز و فردا در جنوب غرب کشور نیز این وضعیت پیش بینی می شود. .

وی افزود: شرق دریای عمان طی پنج روز آینده مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران در دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۴) تیر) صاف تا کمی ابری، وزش باد در برخی ساعات افزایش وزش باد از بعد از ظهر با حداقل و حداکثر دمای ۲۶ و ۳۶ درجه سانتیگراد و پس فردا (۲۵) تیر) صاف، تا کمی ابری، وزش باد در برخی ساعات، افزایش وزش باد از بعدازظهر با حداقل و حداکثر دمای ۲۵ و ۳۶ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ضیائیان در پایان تصریح کرد: پیش بینی می شود طی فردا و پس فردا اردبیل با حداقل دمای ۱۳ و ۱۴ درجه سانتی گراد سردترین و گرم ترین مرکز استان ها و اهواز با حداکثر ۴۸ و ۴۶ درجه سانتی گراد باشد. “

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا