اخبار اقتصاد ایران

اختلاف قیمت پژو ۲۰۷ در کارخانه و بازار نجومی شد!+ جدول آذر ۱۴۰۲

بررسی قیمت ۲۰۷ صفر در بازار آزاد نشان می دهد پژو ۲۰۷ تیپ ۵ حدود ۵۴۷ میلیون تومان به فروش می رسد. قیمت کارخانه ۲۰۷ تیپ ۵ حدود ۳۴۸ میلیون تومان است که به معنای تفاوت ۱۹۹ میلیون تومانی است.

ایران تحلیل به نقل از اختازآنلاین، بر اساس قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو، قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل MC در کارخانه ۴۱۸ میلیون تومان و در بازار آزاد ۷۴۵ میلیون تومان است که به معنای اختلاف قیمت است. ۳۲۷ میلیون تومان. همچنین اختلاف قیمت ۲۰۷ پانورامای اتوماتیک TU5P در کارخانه و بازار به ۳۸۷ میلیون تومان رسیده است.

بررسی قیمت ۲۰۷ صفر در بازار آزاد نشان می دهد پژو ۲۰۷ تیپ ۵ حدود ۵۴۷ میلیون تومان به فروش می رسد. قیمت کارخانه ۲۰۷ تیپ ۵ حدود ۳۴۸ میلیون تومان است که به معنای تفاوت ۱۹۹ میلیون تومانی است. اختلاف قیمت پژو ۲۰۷ در کارخانه و بازار مدل فرمان برقی نیز به ۲۹۷ میلیون تومان رسیده است.

پژو ۲۰۷ (به انگلیسی: Peugeot 207) خودرویی است که از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ توسط شرکت خودروسازی فرانسوی پژو در کشورهای فرانسه، اسپانیا و اسلواکی تولید شد و طراحی آن موتور جلو، محور جلو و طول آن در حالت عادی می باشد. ۴۰۴۵ میلی متر (۱۵۹.۳ اینچ)، عرض آن در حالت عادی ۱۷۴۸ میلی متر (۶۸.۸ اینچ) و ارتفاع آن در حالت عادی ۱۴۷۲ میلی متر است. (۵۸.۰ اینچ). این خودرو در سال ۲۰۰۶ در نمایشگاه ژنو ارائه شد و در آوریل ۲۰۰۶ به عنوان جانشین پژو ۲۰۶ به تولید رسید. پلت فرم این خودرو با سیتروئن C3 مشترک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا