ترندهای روز

اختلاف ۴۰درجه‌ای دما بین این دو نقطه از ایران

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی سازمان هواشناسی گفت: پنجشنبه و جمعه (۱۵ و ۱۶ شهریور) کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور پیش بینی می شود.

صادق ضیائیان اظهار داشت: سه شنبه (۱۳ شهریور) در بعدازظهر و شب در جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می شود.

40 درجه اختلاف دمایی بین این دو نقطه ایران

وی ادامه داد: در این مدت در شرق کشور بخش هایی از مرکز، جنوب غرب، شمال غرب و روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۵ و ۱۶) شهریور) علاوه بر این مناطق، در دامنه های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک دور از انتظار نیست.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی سازمان هواشناسی افزود: روزهای پنجشنبه و جمعه کاهش نسبی دما در شمال کشور پیش بینی می شود و دریای خزر تا روز جمعه مواج خواهد بود.

وی درباره وضعیت جوی تهران در دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۴ شهریورصاف، وزش باد افزایش در بعدازظهر با حداقل و حداکثر دمای ۲۵ و ۳۵ درجه سانتیگراد و پس فردا (۱۵) شهریور) صاف، در بعدازظهر وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۶ و ۳۶ درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

ضیائیان در پایان تصریح کرد: فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای ۷ و ۸ درجه سانتیگراد و اهواز با حداکثر ۴۶ درجه سانتیگراد خنک ترین و گرم ترین مراکز استان ها پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا