اخبار اقتصاد ایران

اختلال در پیام‌رسان ایتا/ ترافیک بالا؟ :: ایران تحلیل

امروز شنبه ۲۱ است بهمن ۱۴۰۲ برخی از کاربران پیام رسان ایتا از قطع و اختلال در برنامه ایتا خبر می دهند. این پیام رسان چندین ساعت وصل نمی شود و کار نمی کند.

به گزارش ایران تحلیل، امروز شنبه ۲۱ است بهمن ۱۴۰۲ برخی از کاربران پیام رسان ایتا از وقفه و اختلال در برنامه ایتا خبر می دهند. این پیام رسان چندین ساعت وصل نمی شود و کار نمی کند.

روابط عمومی پیام رسان ایتا با بیان اینکه بروز مشکلات فنی در مرکز داده باعث اختلال در سرویس پیام رسان داخلی ایتا شد، اعلام کرد: با تلاش تیم های فنی این قطعی در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود، اما مجددا – سرویس دهی به سرورها نیاز به زمان دارد و تیم های تکنسین در تلاش هستند تا خدمات را به حالت عادی بازگردانند.

کارشناسان درباره علت قطعی و از کار افتادن پیام رسان ایتا در برخی موارد می گویند این اختلالات به دلیل ترافیک زیاد ناشی از هجوم کاربران به پیام رسان های داخلی مانند ایتا در پاسخ به قطعی واتس اپ است.

فیلتر شدن شبکه های اجتماعی و پیام رسان های خارجی به ویژه واتس اپ مشکلاتی را برای کاربران ایجاد کرده است. اختلالات و قطعی ITA همچنین می تواند نتیجه فشار زیاد کاربر بر روی سرورهای داخلی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا