ترندهای روز

ادارات و بانک‌های این استان ۲۸ تیر تعطیل شدند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی گفت: تمامی دستگاه های اجرایی استان به جز دستگاه های خدمات رسان و مراکز درمانی و مراکزی که دارای نوبت کاری و نگهبانی هستند، روز پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ تعطیل است.

ادارات و بانک های این استان 28 تیر آنها بسته بودند

سید مجتبی آل یاسین ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلی دستگاه های اجرایی استان مرکزی در روز پنجشنبه ۷ تیرماه گفت: با توجه به افزایش بی سابقه دمای هوا و روند افزایشی مصرف برق، بر اساس این تصمیم جلسه مشترک کارگروه مدیریت مصرف انرژی و کارگروه اورژانس استان و به منظور حمایت از بخش کشاورزی و صنعت و عدم قطع برق خانگی، روز پنجشنبه تعطیل رسمی اعلام شد.

وی افزود: کلیه دستگاه های اجرایی، بانک ها و بیمه های استان به استثنای واحدهای ذیربط در مراکز درمانی، خدمات رسان، شعب مرکزی و یا شعب منتخب بانک ها و مراکزی که دارای نوبت کاری هستند، با استفاده از ظرفیت بخشنامه دورکاری. در روز پنجشنبه ۲۸ تیر بسته شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی با بیان اینکه فعالیت بانک ها و بیمه های استان بر اساس نظر شورای هماهنگی مربوطه خواهد بود، گفت: شعب مرکزی یا منتخب بانک ها روز پنجشنبه فعال و خدماتی خواهند بود. در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

آل یاسین در رابطه با تعطیلی کلاس ها و مدارس دولتی و غیردولتی خاطرنشان کرد: کلاس های کلیه موسسات و مدارس اعم از مراکز علمی آزاد، آموزشگاه های زبان اعم از دولتی و غیردولتی و مراکز اوقات فراغت تابستانی تعطیل است. در روز پنجشنبه ۷ تیرماه به منظور کاهش مصرف انرژی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا