اخبار اقتصاد ایران

ادامه پخش ویژه برنامه‌های رادیو محرم از لنز ایرانسل :: افق میهن

تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ویژه برنامه های رادیو محرم را در صفحه اختصاصی این رادیو در سایت و اپلیکیشن لنز پخش می کند.

به گزارش افق میهن، همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و با هدف بهره مندی عاشقان اهل بیت علیهم السلام از فیوضات علو درجات. تلویزیون اینترنتی لنز در مراسم عزاداری صفحه ای ویژه رادیو محرم ویژه برنامه های این رادیو ایجاد کرد. پخش در ایام محرم و صفر برای عزاداران حسینی (ع).

این برنامه ها شامل قرائت قرآن، زیارت و ادعیه، عزاداری، اشک، شیدایی، نوگلان حسینی، سیره الشهداء، حسینیه و … است که در ایام محرم و صفر به صورت ۲۴ ساعته از رادیو محرم پخش می شود و لنز. بینندگان نیز می توانند از آن بهره مند شوند.

رادیو محرم برنامه ای رادیویی با هدف ترویج الگوی صحیح عزاداری و مداحی است که به ویژه در ایام محرم و صفر پخش می شود.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که کاربران می توانند آن را به صورت رایگان دانلود کرده و به مجموعه ای از جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه های زنده تلویزیونی، پخش زنده مسابقات ورزشی در هر زمان و مکان دسترسی داشته باشند. پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه ۳ و…) پخش زنده انواع رویدادها (اعم از رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) و … به عنوان بستر پخش محتوا و زیرساخت توزیع محتوا قابل دسترسی است. تلفن همراه یا در خانه در تلویزیون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا