ترندهای روز

ادعا‌های مردی که به قتل پسر ۴ ساله همسر صیغه‌ای خود متهم است

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

داستان این پرونده جنایی از ششم مرداد گذشته از آنجایی آغاز شد که امدادگران اورژانس جسد نحیف و نیمه جان کودک ۴ ساله را به بیمارستان دکتر شریعتی آوردند اما تلاش کادر پزشکی برای نجات “آرش کوچولو” بی نتیجه ماند و او به دلیل تکان دهنده و دلخراش جان باخت. عوارضی که بخشی از آثار شکنجه و کودک آزاری است در اندام های مختلف او نمایان بود.

f081fb7d 253f 4b21 94a2 252d6b700ebe

پس از مرگ این کودک، بلافاصله تحقیقات گسترده قضایی با دستور ویژه قاضی محمدزاده (دادستان شهرستان طرقبه شاندیز) آغاز و مشخص شد که “آرش کوچولو” فرزند صیغه ای جوان است که به عنوان نگهبان در یکی از ساختمان های در حال ساخت کار می کند. طولی نکشید که «رضا» (متهم ۳۰ ساله) دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد و فرضیه کودک آزاری قوت گرفت.

تحقیقات مقدماتی قاضی ایروانی (بازپرس شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ترگبه شاندیز) حاکی از آن بود که کودک ۴ ساله احتمالا مورد کودک آزاری و رفتار شرم آور قرار گرفته است. به همین دلیل از پزشکان قانونی خواست تا نقاط حساس بدن کودک را به دقت بررسی کنند. اما دستور قضایی ابعاد تکان دهنده و دلخراش این پرونده جنایی را در حالی آشکار کرد که رئیس اتاق آنالیز پزشکی قانونی در مورد آزار وحشیانه قرار گرفت. مهر تایید شد!

از سوی دیگر اسناد محکمه پسندی در صفحات این پرونده ظاهر شد که قلم دیگر از بیان آن شرم ندارد. در همین حال متهم کشتن کودک ۴ ساله در بازجویی های تخصصی و قضایی با شکنجه وحشیانه تایید شده مدعی شد که دامادش بر اثر سقوط از پله های ساختمان مجروح شده و به همین دلیل جان باخته است!

متهم ۳۰ ساله نیز در حضور بازپرس ویژه قتل، صحنه رفتار شرم آور خود را بازسازی کرد و جزئیات این حادثه تکان دهنده را تشریح کرد.

با انجام تحقیقات مقدماتی و در بازپرسی دادسرای ترگبه شاندیز، این پرونده کیفری به دلیل اهمیت و حساسیت ویژه به شعبه ششم دادگاه کیفری استان خراسان رضوی ارسال و زیر نظر قضات مجرب رسیدگی شد.

متهم معتاد متجاهر که در تحقیقات تصمیم به انکار اعترافات خود گرفته بود، در مقابل قاضی هادی دنیادیده (رئیس دادگاه) و قاضی محمدرضا جعفری (مستشار) قرار گرفت و قاضی محمدرضا جعفری (مستشار) مدعی شد که اتهام او را قبول ندارد. آزار و اذیت جنسی و این که برای او بود ننگ را می داند!!

متهم قتل جوانی که در پاسخ به سؤالات دقیق و مستند رئیس دادگاه در گلوگاه های بحثی دست و پنجه نرم می کرد، باید هر بار داستان های باورنکردنی از خونریزی از نقطه حساس اندام کودک مذکور تعریف می کرد. باعث تعجب شد! وی در تشریح ماجرای مرگ «آرش کوچولو» و رفتار شرم آور وی به قضات شعبه ششم دادگاه کیفری استان خراسان رضوی گفت: یک سال پیش مادر این کودک (آرش) را به عقد موقت خود درآوردم. ازدواج، اما من سند و قراردادی در این زمینه ندارم. در حال ساخت بود و من هم اونجا نگهبان بودم مادر آرش طبق معمول از خونه بیرون رفت و منم داشتم از بچه مراقبت میکردم بعدش هم رفتم مدتی دوباره خودش را خیس کرد، به او گفتم برو دستشویی در حالی که از خیلی از کارهای آرش ناراحت و عصبانی بودم، شلنگ توالت را گرفتم و او را تنبیه کردم!

متهم این پرونده جنایی ادامه داد: پس از آن به خانه برگشتیم و شروع به مصرف مواد کردم. باز هم وقتی سیخ داغ را روی پایش گذاشتم دور من فضول بود اما باز خرابکاری کرد. دوباره «آرش» را فرستادم دستشویی تا خودم بشورمش! همون موقع صدای فریاد آرش رو شنیدم و وقتی از خونه خارج شدم دیدم داره از پله ها پایین میاد! در حالی که «آرش» روپوش نداشت، او را در آغوش گرفتم و به خیابانی رفتم که خانواده مازندرانی مرا به درمانگاه بردند. البته قبل از آن با اورژانس تماس گرفته بودم، البته با مشاهده وضعیت وخیم کودک توسط پزشکان درمانگاه، او را به بیمارستان دکتر شریعتی فرستادند.

در همین حال، متهم جوان که متوجه شده بود قضات دادگاه ادعاهای او را درباره رفتار شرم آورش باور نمی کنند، ماجرای دیگری را بیان کرد و مدعی شد در حالی که جسد نیمه جان این مرد را در دست داشت، در حال دویدن به سمت خیابان تصادف کرده است. کودک انگشتانم لیز خوردند که احتمالاً به نقطه حساسی از بدن کودک آسیب زده است!!

وی در عین حال ماجرای رفتار وحشیانه و شرم آور را تکذیب کرد و درباره آثار کودک آزاری گفت: قبول دارم که برخی از سوختگی ها ناشی از سیخ داغ (ابزار مصرف مواد مخدر) بوده است، اما بخشی از سوختگی ها ناشی از آن بوده است. با یک اشتباه آرش با بازکردن شیر آب گرم دوش گرفت و خراش های سرش بر اثر افتادن از پله ها ایجاد شد!

در پی اعترافات و اظهارات متهم مدعی مصرف قرص های روانگردان و مواد مخدر، قاضی دنیادید با صدور قرار قانونی برای تحقیقات تکمیلی روانه زندان شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا