ترندهای روز

ادعای خبرساز ستاد ترامپ درباره هک شدن اسنادش

ستاد افق میهناتی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا روز شنبه اعلام کرد که برخی از ارتباطات داخلی این ستاد هک شده است و وی بدون ارائه مدرک معتبر مدعی شد هکرهای مرتبط با ایران این سایبری را انجام داده اند. حمله کنند.

بیانیه دولت ترامپ پس از آن صادر شد که وب سایت خبری پولیتیکو اعلام کرد ایمیل هایی از یک حساب کاربری ناشناس حاوی اسنادی از داخل دولت ترامپ دریافت کرده است.

استفان چونگ، سخنگوی ستاد افق میهناتی ترامپ در بیانیه ای گفت: این اسناد به طور غیرقانونی توسط منابع خارجی متخاصم با ایالات متحده به دست آمده است و آنها قصد دارند در افق میهنات ۲۰۲۴ مداخله کنند و در روند دموکراسی ما تشنج ایجاد کنند. “

ایرنا

کمپین ترامپ روز جمعه به گزارشی از سوی محققان مایکروسافت اشاره کرد که مدعی شد هکرهای مرتبط با ایران سعی کرده اند حساب یک “مقام عالی رتبه” در رقابت های افق میهنات ریاست جمهوری آمریکا در ماه ژوئن را هک کنند. این گزارش جزئیات بیشتری در مورد هویت این مقام ارائه نکرده است.

چونگ بدون ارائه مدرک مدعی شد: ایرانی ها می دانند که ترامپ مانند چهار سال اول حضورش در کاخ سفید، فعالیت های تروریستی آنها را متوقف خواهد کرد.

هیئت نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در واکنش به گزارش مایکروسافت مبنی بر دخالت ایران در افق میهنات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا از طریق حملات سایبری آن را رد کرد و اعلام کرد: ایران هیچ هدف و برنامه ای برای حمله سایبری ندارد و در افق میهنات آمریکا که یک مسئله داخلی، این کشور است، دخالت نمی کند.

نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد روز جمعه به وقت محلی در پاسخ به پرسشی مبنی بر گزارش مایکروسافت مبنی بر دخالت ایران در افق میهنات آمریکا از طریق حملات سایبری اظهار داشت: ایران قربانی عملیات های تهاجمی سایبری مختلف علیه زیرساخت ها شده است. ، مراکز خدمات عمومی و صنایع، قدرت سایبری ایران تدافعی و متناسب با تهدیداتی است که با آن مواجه است.

هیات نمایندگی ایران در سازمان ملل ادامه داد: ایران هدف و برنامه ای برای حمله سایبری ندارد، موضوع افق میهنات آمریکا موضوع داخلی این کشور است و ایران هیچ دخالتی در آن ندارد.

پیش از این نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در پاسخ به سوالی مبنی بر اظهارات مقامات اطلاعاتی آمریکا مبنی بر هدف جمهوری اسلامی ایران از اخلال در افق میهنات آمریکا و تأثیر منفی بر کمپین های افق میهناتی دونالد ترامپ، گفت: نامزد حزب جمهوری خواه برای افق میهنات ۲۰۲۴.

جو بایدن ۸۱ ساله به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهور آمریکا که در مناظره اخیرش با دونالد ترامپ رسوایی به پا کرد، سرانجام تحت فشار اعضای حزبش در ۲۱ جولای ۲۰۲۴ برابر با ۳۱ جولای، ۱۴۰۳، از رقابت های افق میهنات ریاست جمهوری. جمهوری این کشور عقب نشینی کرد و کامالا هریس از حزب دموکرات جایگزین دموکرات شد.

در افق میهنات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور از حزب جمهوری خواه و کامالا هریس، معاون فعلی رئیس جمهور آمریکا از حزب دموکرات، برای تصاحب کرسی ریاست جمهوری در سفید با یکدیگر رقابت خواهند کرد. خانه

آمریکایی ها در روز سه شنبه، ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ۱۴۰۳) برای افق میهن رئیس جمهور بعدی ایالات متحده به پای صندوق های رای بروید. برنده این افق میهنات دوره چهار ساله ریاست جمهوری خود را از ژانویه ۲۰۲۵ آغاز خواهد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا