ترندهای روز

ادعای عجیب تن‌هاخ: هدف ما قهرمانی است!

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

منچستریونایتد هفته های بسیار سختی را در رقابت های لیگ برتر انگلیس و لیگ اروپا پشت سر گذاشت و انتقادات زیادی از عملکرد این تیم و اعضای کادر فنی آن مطرح شد و حتی شایعات جدی در مورد احتمال اخراج اریک تنهاخ به گوش رسید. از رهبری یونایتد در روزهای گذشته. شنیده می شد

اما در نهایت این مربی هلندی روی نیمکت شیاطین سرخ ماند و موفق شد در این هفته مقابل برنتفورد پیروز شود تا بخشی از ناکامی های چند هفته اخیر را جبران کند اما به نظر می رسد جاه طلبی او همچنان بسیار بالاست و او امیدوار است که تیم او بتواند تا پایان فصل به جمع مدعیان بازگردد.

2097622

طناخ شب گذشته در مراسمی که توسط انجمن خبرنگاران ورزشی بریتانیا برگزار شد، گفت: “ما خوشحالیم که برنتفورد را شکست دادیم، اما این فقط یک برد بود. اگر به دنبال کسب جام هستید، باید این کار را به طور مداوم در طول فصل انجام دهید و در زمین پیروز شوید.”

اما در عین حال می دانم که آنها قرار نیست در پاییز یا زمستان به کسی جامی بدهند. تکلیف جام قهرمانی فروردین یا اردیبهشت مشخص می شود و کار ما این است که بتوانیم در طول فصل تیم را با پیروزی هدایت کنیم اما پایان فصل از هر چیزی مهمتر است. اگر در مسیر درستی باشیم، ممکن است شانس داشته باشیم. هنوز راه درازی در پیش است. باید تا پایان فصل صبر کنیم و ببینیم اوضاع چگونه پیش خواهد رفت.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا