ترندهای روز

ادعای عجیب رضا درویش درباره خانبان

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

مهرداد خانبان که پنج فصل در تیم پرسپولیس حضور داشت و با افشین قطبی، نلو وینگاندا، گابریل کالدون، یحیی گل محمدی، اسمار ویهرا همکاری داشت، مدتی پیش از این تیم جدا شد.

او در فصل گذشته نقش پررنگی در کادرفنی اسمار ویرا داشت و فصل گذشته این مربی برزیلی را در راه قهرمانی پرسپولیس همراهی کرد. اما در این فصل به دلیل اختلاف نظر با خوان کارلوس گاریدو، سرمربی جدید قرمزها، تصمیم به توقف همکاری با این تیم گرفت.

اما در شرایطی که بیش از ۱۰ روز پیش این اتفاق افتاد و خانبان در این مدت هیچ همکاری با قرمزها نداشت. رضا درویش مدیرعامل این باشگاه پس از تقابل با پاختاکور در اظهاراتی عجیب از ادامه همکاری با پرسپولیس خبر داد.

1884182

درویش در این باره گفت: او در حال همکاری است و قرار است هفته آینده جلسه ای داشته باشیم. آنها می خواستند در یک چرخه دیگر کار کنند و سرمربی فکر می کرد خانبان فقط یک آنالیزور است و می خواهد ارتقا پیدا کند. قطعا بعد از این بازی جلسه ای خواهیم داشت.

حال باید دید مهرداد خانبان طی روزهای آینده در این جلسه با مدیران پرسپولیس شرکت می کند و دوباره به کادرفنی این تیم اضافه می شود یا برخلاف ادعای رضا درویش چنین اتفاقی رخ نمی دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا