ورزشی

ادعای عجیب یک روزنامه درباره جلسه مهدی طارمی با دلال‌ها

روزنامه گل در همین رابطه نوشت: مهدی طارمی در این دوره از جام ملت های آسیا بیش از آنکه به تمرینات و مسابقات تیم ملی بپردازد، از همان ابتدای اردو تا آخرین روز مسابقات به فکر فرو رفت. و ذکر بیشتر بر روی مسائل کاری و شخصی متمرکز بود.

طارمی در حالی که تیم ملی در اردو بود برای شرکت در یک برنامه تبلیغاتی از کیش به تهران می رود. سرپرست تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره دلیل این غیبت گفت که برای گرفتن شناسنامه فرزندش به تهران بازگشته است! البته بعداً خود طارمی تایید کرد که با اجازه و هماهنگی کادر فنی اردو را برای شرکت در یک برنامه تبلیغاتی ترک کرده است. اما این نکته نشان داد که مدیر پیشکسوت تیم ملی از وضعیت ستاره تیمش اطلاعی ندارد!

متاسفانه این پایان کار شخصی طارمی نبود. در بیشتر روزهایی که جام ملت ها در جریان بود و همه با حساسیت بازی ها و نتایج تیم ملی را دنبال می کردند، اخباری مبنی بر مذاکرات و حتی توافق مهاجم پورتو پرتغال با باشگاه اینترمیلان در رسانه های مختلف منتشر می شد. . در همین راستا از همان روزهای اول مطلع شدیم که در تمام مدت حضور تیم ملی در قطر، عوامل و دلالان مرتبط با انتقال مهدی طارمی به اینتر به لابی هتل رفت و آمد داشتند و جلسات متعدد و بعضا طولانی با آنها برگزار کردند. به او.

به نظر می رسد یکی از دیدارهای طارمی در این خصوص شب قبل از دیدار برابر قطر برگزار شده است. یعنی همان مسابقه ای که برای ملی پوشان و یاران طارمی مرگ و میر بود چرا که به دنبال ثبت اولین و آخرین جام به نام این نسل به اصطلاح طلایی (!) بودند. شاید اگر طارمی به جای یاغی و دعوای آخر بازی و درگیری با قطری ها روی بازی با قطر تمرکز می کرد، نتیجه مسابقه فرق می کرد و نیازی به گردن کشی نبود. رگ های جلوی دوربین های تلویزیونی و لنزها. هیچ عکاسی نبود.

طارمی جدای از ناکامی تیم ملی که طعم تلخ آن را مردم ایران و هم تیمی هایش هم تجربه کردند، با این رویه ضربه هولناکی به فوتبال و آمار شخصی خود وارد کرد. طبق آمار، طارمی در صدر فهرست بی دقت ترین و بی تمرکز ترین بازیکنان جام ملت های آسیا قرار گرفت و به جای اینکه نماینده ایران در جدول گلزنان باشد، به شکل منفی از او یاد شد! اما کدام عامل دقت و تمرکز را از او گرفته است؟ فراموش نکرده ایم بهترین بازی تیم ملی در این دوره از رقابت ها در شرایطی بود که طارمی به دلیل بدرقه مقابل سوریه مقابل ژاپن غایب بود و مشغول اشک ریختن روی سکوها بود. و اگر چنین است چرا سرمربی تیم ملی هیچ واکنشی به این رفت و آمدها نشان نداده است؟

همچنین گزارش شد در شرایطی که همه اعضای تیم ملی یا به تیم های باشگاهی خود بازگشتند یا راهی تهران شدند، طارمی بیش از سایرین در قطر ماند تا کار نیمه تمام مذاکرات با عوامل و دلالان مرتبط با خود را حفظ کند. انتقال به اینترمیلان دور از چشم پاپاراتزی ها و رقبای اروپایی کامل شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا