فناوری

ادعای مشاور امنیت ملی عراق درمورد حمله موشکی ایران: مساله وجود مقر موساد در اربیل، بی‌پایه و اساس است

پایگاه خبری تحلیلی میهن تجارت (mihantejarat.com):

شفقنا: قاسم الارجی، مشاور امنیت ملی عراق که همراه با هیئتی به اربیل سفر کرده است، گفت: ادعای هدف قرار گرفتن مقر موساد در اربیل بی اساس است.

الارجی تصریح کرد: ما به همراه اعضای کمیته تحقیق از منزل تاجری که شب گذشته در اربیل هدف قرار گرفته بود بازدید میدانی داشتیم و مشخص شد که ادعای هدف قرار گرفتن مقر موساد بی اساس است. “

وی تصریح کرد: نشست مشترک با نهادهای امنیتی اقلیم کردستان را ادامه می دهیم و به زودی گزارش آن را به فرماندهی کل تقدیم می کنیم.

مشاور نخست وزیر عراق در امور امنیتی نیز به الجزیره گفت: ایران باید به حاکمیت عراق احترام بگذارد و حملات این کشور غیرقابل قبول است.

پیش از این، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به شرارت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان سپاه پاسداران و جبهه مقاومت، با اشراف و کنترل اطلاعاتی بر مقر و تحرکات این رژیم. در این منطقه یکی از مقرهای اصلی جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اقلیم کردستان عراق با شلیک موشک های بالستیک هدف قرار گرفت و منهدم شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: این ستاد مرکز توسعه عملیات جاسوسی و طراحی اقدامات تروریستی در منطقه و به ویژه کشور عزیزمان بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا