محیط زیست

ارائه بسته تشویقی به واحدهای آلاینده خارج شده از حریم شهرها /شناسایی ۲۵۰ کارگاه تولیدی طلا

به گزارش خبرگزاری ایران تحلیل و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محمد یوسف زاده اظهار کرد: کارگروه واگذاری واحدهای آلاینده در راستای اجرای ماده ۱۴ قانون هوای پاک برگزار شد. در خصوص واحدهای کارگاهی واقع در مجموعه شهری اصفهان.

وی افزود: در خصوص واحدهای ریخته گری طبق تصمیمات جلسات قبلی مقرر شد واگذاری زمین در شهرک صنعتی شمال اصفهان به منظور انتقال واحدهای فعال به این مجموعه آغاز شود و همزمان در خصوص تعطیلی و جابجایی این واحدها اقدامات لازم انجام شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان ادامه داد: بیش از ۲۵۰ کارگاه تولید طلا در مجموعه شهری اصفهان شناسایی و راه اندازی شده است و سازمان های مرتبط باید پیگیری و نسبت به آماده سازی زمین اختصاص یافته به مجموعه کارگاه های طلا اقدام کنند تا آنها را از محل واگذار کنند. محدوده شهر

یوسف زاده تصریح کرد: در راستای واگذاری کارگاه های آجرسازی طبق سند تهیه شده در خصوص صنعت آجر، همچنین مقرر شد واحدها طبق برنامه زمان بندی مندرج در سند به محل های مشخص شده حرکت کنند.
وی بیان کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد نمایندگان تولیدکنندگان آجر استان پیشنهادات خود را در خصوص مسائل و مشکلات مرتبط و راهکارهای پیشنهادی برای تعامل با اداره کل محیط زیست جمع بندی و در جلسه بعدی ارائه کنند. .

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان افزود: واحدهای آلاینده که ظرف مدت شش ماه واحدهای موجود را واگذار می کنند نیز می توانند از بسته های تشویقی بهره مند شوند.

یوسف زاده ادامه داد: بسته تشویقی واحدهای ریخته گری برای انتقال به شهرک صنعتی شمال اصفهان شامل اعطای تسهیلات و اقساط بلندمدت در واگذاری زمین است که به واحدهایی تعلق می گیرد که واحد را از محدوده شهری در محدوده شهر منتقل کنند. حداکثر شش ماه

وی در خصوص نحوه استفاده از طرح تشویقی واگذاری واحدهای آجرپزی افزود: متقاضیان در صورت تمایل به استفاده از بسته تشویقی که تنها تا شش ماه دیگر ارائه می شود باید به دفتر فنی استانداری اصفهان مراجعه کنند تا با برگزاری جلساتی امکان استفاده از امکانات در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا