فناوری

ارائه بیمه رایگان سرقت گوشی و سیمکارت توسط آی‌بیمه در الکامپ 1403

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

آی بیمه در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ به خریداران موبایل اول و سیم کارت بیمه سرقت رایگان می دهد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، آی بیمه با حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳، هدیه ای ویژه برای خریداران گوشی و سیم کارت از غرفه همراه اول تدارک دیده و به صورت رایگان سرقت می کند. بیمه به همه خریداران

نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ از تاریخ ۹ تیر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و تا ۱۲ شروع به کار کرد تیر ۱۴۰۳ ادامه دارد و میزبان فعالان برجسته و شرکت های فناوری معتبر از سراسر جهان است.

آی بیما به عنوان سامانه ای نوآور در زمینه خرید و مقایسه بیمه به صورت الکترونیکی در این رویداد بزرگ حضور پررنگ و تاثیرگذاری دارد.

* حضور iBima در Alcomp

آی بیمه، سامانه هوشمند و تمام الکترونیکی وابسته به همراه اول، از ابتدای فعالیت خود در سال ۱۳۹۴ توانسته جایگاه قابل توجهی در بازار بیمه ایران کسب کند و خدماتی همچون بیمه سرقت تلفن همراه، بیمه شخص ثالث، بدنه بیمه ، بیمه مسافرتی و غیره را به صورت آنلاین ارائه دهید.

این شرکت با هدف ارائه بیمه های ویژه و ایجاد تحولات جدید در صنعت بیمه در الکامپ ۱۴۰۳ حضور دارد.

بیشترین تعامل iBima با بازدیدکنندگان در غرفه فروش همراه اول و با اهدای جوایز به آنها انجام می شود. تمامی خریداران سیم کارت همراه اول و افرادی که گوشی را نقد و اقساط می خرند از آی باما بیمه سرقت می گیرند.

* نگاهی به دستاوردهای iBima در Elkamp 1403

بیمه آی ضمن دعوت از کلیه علاقمندان به رشته های الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک جهت بازدید از الکامپ ۱۴۰۳ و سالن اختصاصی همراه اول اعلام کرده است که در مدت برگزاری این نمایشگاه، امکان ارائه بیمه سرقت رایگان فراهم است. و علاوه بر آن کلیه بازدیدکنندگان با حضور در این سالن می توانند با آخرین خدمات و محصولات این شرکت نوآور آشنا شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا