ارزهای دیجیتال

ارائه خدمات دارایی دیجیتال توسط شرکت سرمایه‌گذاری هنگ‌کنگی

به گزارش ایران تحلیل:




شرکت ویکتوری سکیوریتس مجوز خدمات ارزهای دیجیتال را دریافت کرده و به جمع ارائه دهندگان خدمات ارزهای دیجیتال می پیوندد.



به گزارش ایران تحلیل، شرکت مدیریت سرمایه گذاری Victory Securities در اقدامی قابل توجه برای بخش دارایی های دیجیتال در هنگ کنگ اعلام کرد که مجوز ارائه خدمات دارایی دیجیتال خرده فروشی را دریافت کرده است. این خبر حاکی از گسترش چشمگیر تعداد مجوزهای ارزهای دیجیتال در این کشور است.

این اعلامیه از طریق خبرنامه در ۲۴ نوامبر اعلام شد که در آن Victory Securities اعلام کرد که با موفقیت مجوز کمیسیون اوراق بهادار و آتی هنگ کنگ (SFC) را دریافت کرده است. با این دستاورد، این شرکت اولین شرکت مجاز در هنگ کنگ است که خدمات مشاوره و تجارت دارایی مجازی را به سرمایه گذاران خرد ارائه می دهد.

ویکتوری سکیوریتیز ۵۰ سال است که در هنگ کنگ مستقر است و پیشرفت چشمگیری در زمینه دارایی های مجازی داشته است. این اولین شرکت در هنگ کنگ است که از کمیسیون اوراق بهادار و آتی هنگ کنگ (SFC) برای ارائه خدمات مشاوره دارایی مجازی و خدمات مشاوره به سرمایه گذاران خرد مجوز دریافت کرده است.

این شرکت قصد دارد دارایی های مجازی را در اکوسیستم مالی سنتی ادغام کند و مشتریان خرد را قادر سازد تا به راحتی در خرید و معامله دارایی ها مشارکت کنند. این حرکت به عنوان پلی بین بخش مالی سنتی و دنیای رو به رشد دارایی های دیجیتال تلقی می شود.

نگرش مثبت هنگ کنگ نسبت به ارزهای دیجیتال

علاوه بر این، Victory Securities تعهد مقامات هنگ کنگ را برای تبدیل این شهر به یک مرکز بین المللی برای دارایی های مجازی ستود. هدف این شرکت ایجاد بستری انعطاف‌پذیر است که در آن کاربران بتوانند به راحتی دارایی‌ها را تخصیص دهند و خدمات مشاوره سرمایه‌گذاری را دریافت کنند.

موضوع این پیام بخشی از پذیرش گسترده‌تر فناوری‌های Web3 در هنگ کنگ است. Victory Securities اکنون به جمع شرکت هایی می پیوندد که مجوزهای ارزهای دیجیتال را در هنگ کنگ دریافت کرده اند. پیش از این، مجوزهای نظارتی به Hashkey و OSL Securities اعطا شده بود.

هنگ کنگ به دلیل موضع مثبت خود در قبال دارایی های دیجیتال، به ویژه پس از معرفی یک چارچوب قانونی برای بازارهای خرده فروشی برای محافظت از همه سهامداران در این بخش، مورد ستایش قرار گرفته است. چارچوب نظارتی که در ۱ ژوئن منتشر شد، ضمن حمایت از سرمایه گذاران، زمینه بازی برابر را برای شرکت ها فراهم می کند. جولیا لئونگ، مدیر حقوقی SFC و گری تئو، مدیر نظارتی OSL، هر دو بر اهمیت مقررات تاکید کردند و پیشنهاد کردند که می توانند به عنوان الگویی برای سایر بازارها عمل کنند.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا