بانک و بیمه

ارائه وام ۵ میلیونی به زائران اربعین توسط پست بانک

به گزارش افق میهن، داوود قزلباش مدیر امور شعب پست بانک استان در خصوص تسهیلات و خدمات ارائه شده توسط پست بانک به زائران اربعین گفت: در خصوص ارائه خدمات ارزی اربعین، ۲۱۵۰ شعبه پست بانک در سراسر کشور آماده ارائه اربعین هستند. ۶۵ درصد شعب منتخب بانکی در کشور ارز اربعین ارائه می کنند.

ثبت نام شخصی امکان پذیر است

بر اساس اعلام بانک مرکزی، وی همچنین به امکان ثبت نام حضوری و حضوری زائران در این بانک اشاره کرد و گفت: کسانی که به هر دلیلی نتوانستند به صورت حضوری اقدام به ثبت نام و خرید ارز اربعین خود کنند، می توانند اقدام کنند. با مراجعه حضوری می توانید مراحل ثبت نام را به صورت حضوری در شعب پست بانک تکمیل و ارز مورد نظر را دریافت نمایید.

۷۳ درصد زائران متقاضی ارز از روستاها هستند

رئیس امور شعب استانی پست بانک افزود: سال گذشته ۹۸۵ باجه پست بانک خدمات ارزی اربعین ارائه کردند و امسال این تعداد با افزایش بیش از دو برابری به ۲۱۵۰ شعبه رسید و تا امروز بیش از ۳۵۰ هزار نفر ارز اربعین در پست بانک ثبت نام کرده اند. و بیشتر آنها ارز خود را دریافت کرده اند. برآورد می شود حدود ۹۰ میلیارد دینار ارز در اختیار متقاضیان قرار گرفته و ۷۳ درصد ثبت نام کنندگان روستایی هستند که ارز مورد نیاز آنها پرداخت شده است.

اعطای وام ۵ میلیونی به زائران اربعین از طریق پست بانک ایران

قزلباش در خاتمه گفت: پست بانک ایران برای تسهیل شرایط دریافت وام اربعین امسال برای زائران اربعین پنج میلیون تومان برای هر زائر واجد شرایط در نظر گرفته است. همچنین سازمان ها و موسساتی که شبکه کارکنان آنها حقوق خود را از طریق پست بانک دریافت می کنند می توانند با ارائه لیست سازمانی اسامی زائرانی که تمایل به دریافت وام اربعین امسال دارند را اعلام کنند تا پرداخت وام اربعین آنها انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا