فناوری

ارتش اسرائیل کشته شدن ۵ نظامی خود در غزه را اعلام کرد

پایگاه خبری تحلیلی میهن تجارت (mihantejarat.com):

فارس: ارتش رژیم صهیونیستی امروز (۲۹ دی ماه) در نود و پنجمین روز از جنگ غزه با اعلام کشته شدن ۵ سرباز اسرائیلی در این منطقه، تعداد سربازان اسرائیلی کشته شده از ۷ اکتبر (۱۵ مهر) مهر) به ۵۱۹ نفر رسید. .

رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد که این پنج نفر در انفجار بمب در غزه کشته شدند.

صبح امروز رسانه های اسرائیلی از کشته شدن ۴ نظامی این رژیم در درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین در جنوب نوار غزه خبر دادند. از سوی دیگر، بر اساس اعلام ارتش، در این درگیری ها ۶ نظامی اسرائیلی از جمله ۳ افسر به شدت مجروح شدند.

ارتش اسرائیل مدعی است که از آغاز جنگ زمینی در نوار غزه تاکنون ۱۸۵ سرباز را از دست داده است، اما نیروهای مقاومت فلسطین تاکید دارند که تعداد تلفات بسیار بیشتر از آمار اعلام شده توسط ارتش اسرائیل است.

پیش از این روزنامه اسرائیلی “هاآرتص” نیز در گزارشی به این موضوع اشاره کرد و فاش کرد که آمارهای ثبت شده توسط بیمارستان های اسرائیل از تعداد مجروحان نظامی بسیار بیشتر از آمار اعلام شده از سوی ارتش است.

شبکه «الجزیره» شب گذشته به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش داد که در ۲۴ ساعت گذشته در دو حمله جداگانه در نوار غزه، ۹ نظامی اسرائیلی از جمله چند افسر کشته و چند تن دیگر زخمی شدند.

کتائب القسام – شاخه نظامی جنبش حماس – ساعتی پیش از انتشار این گزارش اعلام کرد که یک بمب ضدنفر در میان گروهی از نظامیان صهیونیست در داخل مدرسه ای در شهر خانیونس منفجر شد که منجر به کشته شدن آنها شد. و مجروحیت این سربازان. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا