فناوری

ارتش یمن: آمریکا و انگلیس ۷۳ بار به خاک یمن حمله کردند / این حمله ۵ شهید و ۶ زخمی برجای گذاشت / همچنان از  حرکت کشتی‌های اسرائیلی از دریای سرخ جلوگیری می‌کنیم

پایگاه خبری تحلیلی میهن تجارت (mihantejarat.com):

تسنیم: ارتش یمن با صدور بیانیه ای از ۷۳ مورد حمله مشترک آمریکا و انگلیس به مناطق مختلف یمن خبر داد و اعلام کرد این حمله ۵ شهید و ۶ زخمی برجای گذاشت.

لحظاتی پیش ارتش یمن بیانیه مهمی درباره تجاوزات مشترک آمریکا و انگلیس به خاک این کشور صادر کرد.

یحیی سریع سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن با قرائت بیانیه ای در واکنش به حملات هوایی آمریکا و انگلیس تاکید کرد: دشمن آمریکایی-انگلیسی ۷۳ حمله تهاجمی به جمهوری یمن صنعا انجام داده است. حمایت از ادامه جنایات رژیم اسرائیل در غزه. مرکز این کشور استان های حدیده، تعز و حجه هدف قرار گرفت و این حملات منجر به شهادت ۵ نفر و زخمی شدن ۶ نفر دیگر از نیروهای مسلح شد.

یحیی سریع افزود: دشمنان آمریکایی و انگلیسی مسئولیت کامل این اقدام تجاوزکارانه و جنایتکارانه علیه ملت یمن را خواهند داشت و این جنایت بی پاسخ و بدون مجازات نخواهد ماند.

وی تاکید کرد: نیروهای مسلح یمن در دفاع از این کشور و حاکمیت و استقلال این کشور از هدف قرار دادن منابع تهدید و تمامی اهداف متخاصم چه در خشکی و چه در دریا دریغ نخواهند کرد.

یحیی سریع در این بیانیه تصریح کرد: این تجاوزات وحشیانه هیچ گاه باعث نمی شود که ملت یمن در حمایت از ملت مظلوم فلسطین از موضع خود دست بکشد و نیروهای مسلح یمن نیز به مقابله و جلوگیری از حرکت کشتی های اسرائیلی یا ناوهایی که از آنها سرخ می شوند، می پردازند. ، ادامه خواهند داد. دریا یا دریای عرب به بنادر فلسطین اشغالی می رود، ادامه خواهند داد.

وی در پایان این بیانیه برای یمن و همه آزادگان جهان آرزوی پیروزی کرد و تاکید کرد که خداوند ما را بس است و او بهترین حامی و بهترین حامی و بهترین یاور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا