ترندهای روز

ارتکاب قتل از سوی متهمی که پابند الکترونیکی دارد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

بازپرس محسن عفتی که صبح امروز مامور نگهبانی قتل در پایتخت بود، ساعت یک بامداد از سوی کلانتری ۱۴۲ کن مطلع شد که پسر جوانی بر اثر اصابت چاقو بر روی تخت بیمارستان جان خود را از دست داده است.

به این ترتیب با دستور بازپرس جنایی تحقیقات از مقتول ۲۷ ساله آغاز و در ابتدا مشخص شد وی پس از درگیری با سه نفر دیگر در رستورانی در غرب به بیمارستان منتقل شده است. تهران. بنابراین ادامه تحقیقات در رستوران در دستور کار قرار گرفت و بررسی ها حاکی از آن بود که هر چهار نفر در حال صحبت با یکدیگر بودند که ناگهان درگیری شروع شد و مقتول با چوب بیسبال به سه نفر دیگر حمله کرد و سپس یکی آنها با قمه به مقتول ضربه زدند. زد و فرار کرد

بعداً دو نفر از افراد حاضر در درگیری دستگیر شدند. یکی از متهمان گفت: از درگیری اطلاعی نداشتم و فقط می دانستم مقتول و دوستم محسن عامل قتل با هم اختلاف داشتند و قبلا با هم دعوا کرده بودند. روز حادثه محسن که با غل و زنجیر الکترونیکی آزاد بود با من و دوست دیگرش تماس گرفت و گفت که با مقتول قرار ملاقات گذاشته است. قرار بود قاتل و مقتول با هم صحبت کنند و با شروع درگیری می خواستیم آنها را آشتی دهیم. در حین صحبت با هم درگیر شدند. مقتول با چوب بیسبال به سرم زد که سرم خونریزی کرد و سپس یک ضربه به محسن زد که حالش بد شد و بیرون رفت اما وقتی برگشت دو ضربه به مقتول زد و بعد فرار کرد. ما هم از آنجا رفتیم.

با اظهارات دو همدست قاتل، احتمال اینکه متهم فراری از سارقان حرفه ای و سابقه دار باشد قوت گرفت و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری قاتل هم اکنون ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا