خودرو

ارزانی شگفت‌انگیز این محصول سایپا / جدول قیمت خودرو‌های امروز بازار


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل: بازار خودروهای داخلی و برخی مونتاژها نصف شده است اردیبهشت مهساز کاهش قیمت را تعدیل کرد و این روند تا امروز ادامه دارد، هرچند برخی خودروهای داخلی و مونتاژی تغییر شکل داده اند و قیمت ها بدون تغییر باقی مانده یا در بازار رشد کرده اند، بنابراین می توان نوساناتی را در بازار خودرو مشاهده کرد.

به گفته فعالان بازار خودرو، تغییر قیمت برخی خودروهای تولید داخل و مونتاژ کارخانه در بازار محسوس شد و این مشکل نوسانات جدیدی را در بازار خودرو ایجاد کرد. نوسانات قیمت دلار نیز از این تلاطم در امان نمانده و بر قیمت خودروهای داخلی نیز تاثیر گذاشته است.

بررسی بازار نشان می دهد که پس از افزایش قیمت محصولات هایما توسط کارخانه، امروز در بازار هایما S7 افزایش قیمت ۱۲ میلیونی را ثبت کردیم. اما در بین تولیدات داخلی، شاهین بیشترین تخفیف را کسب کرد و قیمت این خودرو در بازار ۷ میلیون کاهش یافت.

قیمت محصولات سایپا

در بین محصولات سایپا، قیمت خودروهای شاهین جی امروزتیبا CashierSX، “تیبا “هچ بک EX”کوییک دنده R، “کوییک “Geared S” و “Saina Geared S” مورد ارزیابی قرار گرفتند.

بر اساس اطلاعات قیمت کتاب، قیمت «شاهین جی» در بازار امروز با ۷ میلیون کاهش ۷۲۰ میلیون تومان بود. در خانواده کوییک امروز نیزکوییک قیمت «گیرد آر» در بازار ۴۴۵ میلیون تومان و ۴ میلیون کاهش داشت.کوییک دنده اس نیز با کاهش ۳ میلیونی ۴۲۵ میلیون تومانی در بازار به فروش رسید. از سوی دیگر، قیمت هاچ بک EX در بازار ۴۲۰ میلیون تومان باقی ماند و قیمت تغییر نکرد. تحلیل بازار همچنین نشان می دهد که قیمت ساینا گیر اس امروز بدون تغییر ۴۲۸ میلیون تومان با ۳ میلیون کاهش و قیمت اطلس در بازار امروز ۵۶۵ میلیون تومان کاهش ۵ میلیونی را به ثبت رساند. .

قیمت محصولات ایران خودرو

از میان محصولات ایران خودرو، قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک»، «پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک»، «هایما S7»، «تارا اتوماتیک V2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» ارزیابی شد.

بر اساس اطلاعات قیمت گذاری این گزارش، قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک» در بازار امروز ۹۹۰ میلیون تومان بود. اگر بازار را بررسی کنیم، می توان گفت که «پژو ۲۰۷ اتوماتیک» با کاهش ۲ میلیونی، ۸۷۳ میلیون تومان قیمت داشته است. از سوی دیگر، هایما S7 با قیمت یک میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان در بازار تنها خودرویی در این شرایط بود که ۱۲ میلیون افزایش داشت. همچنین ارزیابی ها حاکی از آن است که «تارا وی ۲ اتوماتیک» امروز در بازار با افت ۴ میلیونی ۹۲۶ میلیون تومان قیمت خورد. رانا پلاس نیز ۳ میلیون افت را به ثبت رساند و ۶۱۰ میلیون تومان در بازار قیمت داشت. از سوی دیگر، «پژو پارس LX» که یکی از پرطرفدارترین خودروهای امروز ایران خودرو است، ۸۲۳ میلیون قیمت در بازار داشت و تغییری در قیمت نداشت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا