اقتصاد جهان

ارزش بیت کوین حدود 10درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری ایران تحلیل به نقل از بلومبرگ، پس از کاهش ۹.۲۲ درصدی قیمت بیت کوین در چند روز اخیر، وضعیت بیت کوین بهبود نیافته است.
ارز مجازی در معاملات روز پنجشنبه تغییر چندانی نداشت و در حدود ۴۳۰۵۶ دلار معامله شد که نسبت به چهارشنبه کمی افزایش داشت اما همچنان ۶.۲ درصد کمتر از اوج خود بود.
قیمت بیت کوین در ۲ ژانویه سال جدید به بالاترین ارزش خود در ۲۱ ماه گذشته رسید که نشان دهنده خوش بینی نسبت به تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده برای اجازه دادن به اولین صندوق قابل معامله در صرافی بیت کوین است که ارتباط مستقیمی با قیمت فعلی بیت کوین دارد. .

قیمت بیت کوین و کل بازار cryptocurrency ناگهان روز چهارشنبه کاهش یافت. بسیاری معتقدند که دلیل این امر یادداشت مارکوس تیلن، تحلیلگر Metrixport است که انتظار دارد کمیسیون بورس و اوراق بهادار پیشنهاد ایجاد این صندوق را در ماه جاری رد کند.
کاهش ارزش بیت کوین منجر به انحلال بیش از ۶۰۰ میلیون دلار ارزهای مجازی در مبادلات اصلی جهان شد.
جیهان وو، موسس شرکت خدمات مالی متریکسپورت، در پاسخ به واکنش بازار، گفت: «این تصور که گزارش متریکسپورت می‌تواند یک بازار تریلیون دلاری را سقوط دهد، غیرواقعی است.»
وی همچنین گفت: با توجه به تاریخچه بیت کوین و چشم انداز آینده آن، بی ثباتی و عدم اطمینان فعلی پیرامون ایجاد یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین در ژانویه ۲۰۲۴ در نهایت بی ربط است.
انتهای پیام/۸۲+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا