فرهنگ و هنر

ارزش سهام عدالت امروز جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲

روز چهارشنبه در آخرین روز کاری هفته، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران به رقم ۹ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۸۷۶ تومان رسید.


ایران تحلیلی –

ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزار تومان است که با احتساب کلیه افزایش سرمایه شرکت های بورسی در این سهام به ۸ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۷۵۵ تومان رسید.

ارزش سهام عدالت آن مرحوم امروز ۴ اسفند ۱۴۰۲

با توجه به شرایط روز چهارشنبه بازار سهام و با توجه به اینکه تالار شیشه ای در آخرین روز کاری هفته با افت مواجه شد؛ به طوری که شاخص کل بیش از ۱۳ هزار واحد کاهش یافت و به عدد ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار واحد رسید. بنابراین ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزار تومان به ۸ میلیون و ۳۱۶ هزار تومان و ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی متوفیان به ۹ میلیون و ۱۷۹ هزار تومان رسید. هزار و ۸۷۶ تومان رسید.

شاخص کل بورس با ۱۰ هزار و ۸۳۲ واحد کاهش در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۶۶۸ واحدی و شاخص هم وزن در ارتفاع ۷۳۲ هزار و ۹۴۲ واحدی قرار گرفته است.

ارزش معاملات روز چهارشنبه بازار سهام ۴۹۲۴ میلیارد تومان بود که در نهایت ارزش کل بورس را به ۷۴۶۵ هزار میلیارد تومان رساند.

بیشترین تاثیر بر شاخص بورس از طریق نمادهای شپنا، فولاد، غدیر، فملی، شبندر، فارس، تاسیکو و سپهر، هرمز، آریا، مادیرا، زاگرس، آرین و خدیزل بیشترین تاثیر را بر شاخص های بورس داشتند. شاخص بازار فرابورس اکثر نمادهای سبد سهام در معاملات امروز با افت قیمت مواجه شدند.

ارزش سهام عدالت در ۲۵ ۵۳۲ هزار تومان است اسفند ۱۴۰۲

پس از پایان معاملات روز چهارشنبه بازار سهام ایران (۲۳ اسفند ۱۴۰۲) ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی دارندگان این سهام به ۹ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۸۷۶ تومان رسید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا