بانک و بیمه

ارسال ۳۵۰ هزار کروکی برخط از سمت پلیس به بیمه مرکزی

به گزارش ایران تحلیل، صادق کیان، مدیر توسعه و نوآوری مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی گفت: در خصوص کلاهبرداری آنلاین بیمه مرکزی با پلیس، از انتها. آذر سال گذشته آنها یک سری عملیات انجام دادند و پلیس تعدادی تبلت در اختیار کارشناسان و طراحان نقاشی قرار داد. از آن زمان نرم افزار مناسب بر روی تبلت ها نصب شد و از آن زمان ترسیم اسکیس به صورت سیستمی و آنلاین انجام شد.

این مسئول در ادامه توضیح داد: پس از ترسیم کروکی به صورت آنلاین، اطلاعات مربوطه به بیمه مرکزی ارسال می شود. در بیمه مرکزی اقدامات به دو مرحله تقسیم می شود. در مرحله اول یک قسمت را به شرکت های بیمه واگذار کردیم تا بتواند بر اساس سریال کروکی را استعلام کند و بعد پیگیری کند دی F آن را دریافت کرده و از آن استفاده کنید.

وی افزود: در مرحله دوم که قرار بود نرم افزار شرکت های بیمه این امکان را فراهم کند تا اطلاعات ارسالی در فرآیند پرداخت خسارت لحاظ شود و اقدامات لازم انجام شود، این فرآیند نیز به پایان رسیده است. “. آذر این اتفاق در سال گذشته رخ داد و پلیس پیگیر تجهیز کارشناسان و نقشه کشان سراسر کشور به تبلت است و این روند ادامه دارد.

او می گوید: در نهایت روند منحنی در یک خط صعودی بود، پس نزولی آذر سال گذشته تا ابتدای خرداد بیش از ۳۵۰ هزار گزارش به صورت آنلاین از پلیس به بیمه مرکزی ارسال شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا