فناوری

«ارشمیدس استینگ» معرفی شد، تسلا سایبرتراک نظامی با ژنراتور سوخت جت

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

Archimedes Defense نسخه نظامی، ضد گلوله و ارتقا یافته سایبرتراک تسلا را با نام Archimedes Sting معرفی کرده است.

Archimedes Defense که در تولید خودروهای ضد گلوله و نظامی تخصص دارد، نسخه نظامی سایبرتراک تسلا را با نام Archimedes Sting معرفی کرده است. این خودرو با همکاری Archimedes Defense و Up.Fit ساخته شده است.

این تسلا سایبرتراک خاص در نسخه های مختلف دولتی، نظامی و غیرنظامی در دسترس خواهد بود. این نسخه ها از نظر پوشش زرهی با یکدیگر تفاوت دارند. نوع اول ارشمیدس استینگ با نام Sting Baja مجهز به ژنراتور ۸۰۰ ولت AMP Drive G125TM است که در صنعت هوانوردی کاربرد دارد. این ژنراتور می تواند با سوخت جت، دیزل یا بیودیزل کار کند. ژنراتور AMP Drive G125TM قادر است باتری تسلا Cybertruck را تا ۱۲۵ کیلو وات شارژ کند.

ارشمیدس استینگ رونمایی شد، یک تسلا سایبرتراک نظامی با ژنراتور سوخت جت

Baja Sting با یک بسته آفرود که شامل طیف وسیعی از بهبودهای بدنه است در دسترس خواهد بود. همچنین یک بسته آبی خاکی اختیاری وجود دارد که تسلا سایبرتراک را به یک هاورکرافت تبدیل می کند.

زره ضد گلوله برای تسلا سایبرتراک

دو نوع دیگر از نیش ارشمیدس به عنوان محافظ نیش کامل مواد غذایی شناخته می شوند که برای خرید به بودجه بیشتری نیاز دارند. این نسخه ها مجهز به پکیج آفرود بوده و دارای زره ​​فولادی آبکاری شده در خارج هستند. نسخه Sting Protector در برابر گلوله های ۷.۶۲ میلی متری مقاوم است. Tip Sting Protector برای استفاده فردی، شرکتی و دولتی در محیط های نظامی با تهدید متوسط ​​طراحی شده است. مشتریان می توانند این نسخه را با یا بدون ژنراتور سوخت جت سفارش دهند.

ارشمیدس استینگ رونمایی شد، یک تسلا سایبرتراک نظامی با ژنراتور سوخت جت

بالاترین سطح محافظت از نیش ارشمیدس را در نوک نیش APC خواهید یافت. این نسخه قادر است از مسافران در برابر انفجار مین محافظت کند. پوشش زره فولادی و سرامیکی آن نیز از مسافران در برابر شلیک مسلسل ۱۴.۵ میلی متری محافظت می کند.

این نسخه برای محیط های با تهدید بالا ساخته شده است. ژنراتور سوخت دیزلی به عنوان یک آپشن در این نوع موجود خواهد بود.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا