ورزشی

ارنج تیم ملی مقابل قطر اشتباه بود/ به قلعه‌نویی تا جام جهانی فرصت دهید

ناصر ابراهیمی درباره عملکرد تیم ملی ایران مقابل قطر گفت: قابل پیش بینی بود که بازی سختی در پیش داریم. قطر دو دوره متوالی قهرمان آسیا است و از امتیاز میزبانی نیز بهره می برد و همه تمام تلاش خود را کردند تا از میزبانی خود به بهترین نحو استفاده کنند و به ما ضربه بزنند. جو سنگینی در ورزشگاه حاکم بود و از قبل مشخص بود که کار آسانی مقابل این تیم نخواهیم داشت.

وی افزود: در این بازی علاوه بر همه چیزهایی که گفتم بدشانس بودیم و اشتباه کردیم. ترکیب اصلی می توانست بهتر باشد و بازیکنی مثل مهدی قیدی برای این بازی مفید باشد. تعویض ها دیر انجام شد و در کل برخلاف بازی با ژاپن که آرنج خوبی برای مقابله با حریف داشتیم، در این دیدار از روش خوبی مقابل قطر استفاده نکردیم. ما هم بدشانس بودیم چون می توانستیم بازی را برگردانیم، مخصوصا ضربه تیر گل علیرضا جهانبخش اوج بدشانسی ما بود. به هر حال امسال در جام ملت ها چیزی به دست نیاوردیم و پشیمانی مان ادامه داشت.

این بازیکن پیشکسوت فوتبال درباره ادامه فعالیت تیم ملی با کادرفنی توضیح داد: با وجود انتقاداتی که از کادرفنی دارم، فکر می کنم باید با امیر قلانوی ادامه دهیم و تا پایان جام جهانی به او فرصت دهیم. این تیم باید تعویض شود و چند بازیکن باید خداحافظی کنند و ما به بازیکنان جوانتر نیاز داریم. کادر فنی باید حفظ و البته تقویت شود تا با قدرت بیشتری در راه مقدماتی جام جهانی ادامه دهیم و نظر من حفظ و حمایت از سرمربی فعلی است.

وی افزود: آنها در زمان اندکی که در اختیار داشتند این تیم را به خوبی جمع کردند و اگر زمان بیشتری داشته باشند پتانسیل موفقیت در این تیم را می بینم. ما نباید احساسی رفتار کنیم و تصمیمات اشتباه بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا