اخبار اقتصاد ایران

از احیای ۱۳۵ واحد تولیدی تا اشتغالزایی برای ۵۰۰ نفر از فارغ‌التحصیلان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با اشاره به نقش اطلاع رسانی اقدامات واحدهای تولیدی فعال گیلان در حوزه های مختلف گفت: در سال گذشته اقدامات تولیدی خوبی در گیلان داشتیم که بیشتر آنها توسط رسانه های استان منتشر شد. استان

افق میهن، محمدرضا محبوبی مدیرعامل شهرک های صنعتی گیلان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده در حوزه صنعت در سه سال گذشته، اظهار داشت: یکی از وظیفه شهرک های صنعتی احیای واحدهای تولیدی است. و در سه سال گذشته با تلاش های انجام شده توانستیم ۱۳۵ واحد تولیدی را در گیلان احیا کنیم.

وی با بیان اینکه باید در شهرک های صنعتی خوشه های صنعتی ایجاد شود، گفت: وجود اتحادیه های صنعتی واحدهای تولیدی را در عرصه های تولید انواع محصولات صنعتی به هدف نهایی خود می رساند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان یکی از مشکلات گیلان را اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته های مختلف دانست و تصریح کرد: با اقدامات انجام شده توانستیم شرکت های بزرگ تولیدی را برای سرمایه گذاری به گیلان بیاوریم و در آینده ای نزدیک دو سال دیگر واحدهای تولیدی خود را در این حوزه افتتاح خواهیم کرد. استانی را راه اندازی می کنند که برای ۵۰۰ فارغ التحصیل اشتغال ایجاد می کند.

محبوبی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات و پیچیدگی های واحدهای تولیدی که چرخه اقتصاد را به هم زد در سازوکار مشخصی توسط اساتید دانشگاه حل می شود، افزود: در حوزه فروش محصول، دانش بنیان و فناوری اقدامات خوبی انجام شده است به طوری که بسیاری از ضایعات کارخانه ها توسط شرکت های دانش بنیان استفاده می شود و در سایر بخش ها استفاده می شود

وی با بیان اینکه خبرنگاران فرماندهان جبهه جنگ نرم و اقتصادی هستند، گفت: تمامی اقدامات واحدهای تولیدی و اقتصادی با حضور رسانه ها روایت شده است که به امید آفرینی در کشور کمک می کند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با اشاره به نقش اطلاع رسانی اقدامات واحدهای تولیدی فعال گیلان در حوزه های مختلف گفت: در سال گذشته اقدامات تولیدی خوبی در گیلان داشتیم که بیشتر آنها توسط رسانه های استان منتشر شد. استان

محبوبی با تاکید بر بازگویی مشکلات واحدهای تولیدی استان در حوزه های مختلف افزود: رسالت اطلاع رسانی رسانه ها به رسانه ها برمی گردد زیرا هم اکنون برخی از واحدهای تولیدی استان با مشکلاتی مواجه هستند که باید رفع شود.

وی نقش نقد سازنده را در رفع مشکلات واحدهای تولیدی بسیار مهم دانست و تصریح کرد: همه آحاد جامعه شهرک های صنعتی و صنایع کوچک را فضای مناسبی برای تاسیس کارخانه می دانند اما صنایع کوچک دارای ساماندهی هستند که این امر نشان می دهد. اهمیت نقش صنایع کوچک در پیشبرد اهداف نظام. جمهوری اسلامی در عرصه تولید و رشد اقتصادی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا