اخبار بورس

از املاک نیویورک تا استراحتگاه‌های گلف\ تأثیر احکام دادگاهی و نوسانات بازار املاک

برآورد درآمد ترامپ در سال ۲۰۲۴؛

رویترز با استفاده از روش‌های استاندارد و توصیه‌های کارشناسان صنعت تخمین می‌زند که ترامپ پس از کسر هزینه‌های عملیاتی، در سال ۲۰۲۴ حدود ۸۰ میلیون دلار سود خالص از کسب‌وکار خود به دست خواهد آورد. علاوه بر این، این گزارش درآمد ترامپ از املاک و مستغلات، استراحتگاه ها و برندسازی را به تفصیل بررسی کرده و تاثیر این درآمدها را بر وضعیت مالی او ارزیابی می کند.

گزارش کردن اخبار بورس به گزارش رویترز؛ رویترز در تلاشی برای تخمین جریان نقدینگی کسب‌وکارهای مختلف تحت مالکیت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، تلاش کرد تا تغییرات این کسب‌وکارها را در دهه گذشته بررسی کند و میزان فشار مالی ناشی از بدهی‌های قانونی بیشتر را ارزیابی کند. بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار آمریکا ۵۰۰ میلیون دلار برای این معاملات متحمل شده است.

رویترز با استفاده از روش‌های استاندارد و مشاوره با کارشناسان در صنایع مختلفی که سازمان ترامپ در آن فعالیت می‌کند، تخمین می‌زند که ترامپ پس از کسر هزینه‌های عملیاتی کسب‌وکارش، در سال ۲۰۲۴ تقریباً ۸۰ میلیون دلار درآمد نقدی خالص ایجاد خواهد کرد.

منافع ترامپ در املاک و مستغلات؛ تجارتی که او را به شهرت رساند

رویترز هر یک از املاکی که ترامپ در آنها سهام دارد را به صورت جداگانه بررسی کرد. رویترز برای املاک مولد درآمد مانند برج اداری خود در ۴۰ وال استریت یا واحدهای تجاری در برج ترامپ در نیویورک، از درآمد خالص عملیاتی و قیمت اجاره بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۱ که توسط سازمان ترامپ به عنوان بخشی از پرونده کلاهبرداری نیویورک منتشر شد، استفاده کرد. . رویترز همچنین از اطلاعات مربوط به اوراق بهادار با پشتوانه وام های تجاری که وام های گروه در آنها بسته بندی شده است و همچنین اطلاعات مالی از درخواست های مالیات بر دارایی استفاده کرد.

رویترز این ارقام را برای هزینه های اضافی مانند هزینه های سرمایه معمول و هزینه های اجاره بر اساس توصیه های کارشناسان و میانگین های تاریخی تنظیم کرده است. علاوه بر این، رویترز هزینه بدهی را کسر کرد، که می‌توان آن را از افشای مالی نامزدهای ترامپ به دفتر اخلاق دولتی ایالات متحده (OGE)، سوابق اموال دولتی و اطلاعات منتشر شده به عنوان بخشی از پرونده کلاهبرداری تعیین کرد.

ارقام تاریخی NOI با اظهارنامه های مالیاتی ارجاع داده می شوند و بر اساس توصیه های متخصص بر اساس شرایط فعلی بازار، نرخ اجاره و سایر متغیرها تنظیم می شوند. هنوز در مورد قیمت اجاره و اشغال شک و تردید وجود دارد.

رویترز در مجموع تخمین می زند که ترامپ در سال ۲۰۲۴ حدود ۳ میلیون دلار جریان نقدی آزاد از اجاره و فروش املاک در نیویورک، سانفرانسیسکو، شیکاگو، لاس وگاس و فلوریدا ایجاد خواهد کرد. اگر وام ۱۲ میلیون دلاری مربوط به ترامپ پلازا در نیویورک در ماه آوریل بازپرداخت نمی شد، این مبلغ می توانست بیشتر باشد.

از املاک و مستغلات نیویورک تا استراحتگاه های گلف: تأثیر احکام دادگاه و نوسانات بازار املاک و مستغلات

رویترز برای املاک گلف و استراحتگاه ترامپ از حساب های منتشر شده و ارقام درآمد عملیاتی خالص تهیه شده توسط کارشناس استخدام شده توسط دادستان کل نیویورک در پرونده کلاهبرداری استفاده کرد. محاسبات خالص درآمد عملیاتی کارشناس معمولاً مشابه ارقام درآمدی است که در برآوردهایی که کارشناس ترامپ در پرونده ارائه کرده است، اما معمولاً کمی کمتر است. این محاسبات همچنین تا حد زیادی با اطلاعات اظهارنامه مالیاتی منتشر شده توسط کمیته راه‌ها و ابزارها در سال ۲۰۲۲ مطابقت داشت.

رویترز نتایج سال ۲۰۲۱ را بر اساس افزایش درآمد باشگاهی پیش بینی شده توسط کارشناسان ترامپ تنظیم کرده است. رویترز پیش بینی های درآمدی انجام شده در سال ۲۰۲۳ را با روند صنعت و ارقام فروش گزارش شده توسط ترامپ در افشای مالی OGE اوت ۲۰۲۴ مقایسه کرد.

پیش بینی رویترز هزینه های سرمایه ای عمده را برای ارتقاء در نظر نمی گیرد. رویترز هیچ گزارش جدیدی مبنی بر برنامه‌ریزی ارتقای املاک ترامپ در سال ۲۰۲۴ پیدا نکرد، اما تخمین می‌زند که باشگاه‌های ترامپ در سال جاری حدود ۷۰ میلیون دلار درآمد داشته باشند.

ترامپ با دادن مجوز نام خود به توسعه دهندگان املاک و مستغلات خارجی درآمد کسب می کند و درآمد حاصل از آن را در گزارش های مالی OGE خود افشا می کند. رویترز تخمین می زند که ترامپ در سال ۲۰۲۴ همان مبلغی را که در سال ۲۰۲۳ دریافت کرده بود – از معاملات موجود دریافت می کند – که ممکن است بیش از حد باشد – و مبالغ هر یک از دو معامله اعلام شده در سال جاری مطابق با پرداخت هایی است که در قراردادهای قبلی دریافت کرده است. ، وی افزود.

رویترز بر اساس ارقام اظهارنامه مالیاتی ترامپ در سال ۲۰۲۲ که توسط کمیته راه‌ها و ابزارها منتشر شد، ضرر شرکت ترامپ، یک نهاد مرکزی که سازمان ترامپ را مدیریت می‌کند، ۱۱ میلیون دلار تخمین زد.

رویترز هزینه‌های حقوقی چند میلیون دلاری مربوط به مراحل قانونی ترامپ را رد کرده و گفته است که اکثر این هزینه‌ها توسط حامیان کمپین او پرداخت شده است. علاوه بر این، رویترز هزینه های عملیاتی ناوگان هوایی ترامپ را به کسری از سطوح تاریخی کاهش داده است، زیرا کمپین او هزینه کرایه هواپیماهایش را پرداخت می کند.

رویترز همچنین هرگونه پرداخت مالیات بر درآمد فدرال را از تحلیل خود حذف کرد.

پایان مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا