ورزشی

از اینکه به شما برخورد، ممنونم

پس از پیروزی تیمش مقابل نفت آبادان در دیداری معوقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، مارینوس اوزونیدیس، سرمربی یونانی گل گهر در نشست خبری حاضر شد و درباره این بازی صحبت کرد که در ادامه می خوانید؛

اوزونیدیس در ابتدای صحبت های خود گفت: هر دو تیم در بازی قبل نتیجه بدی کسب کردند و به همین دلیل نتیجه این بازی بسیار مهم بود، به بازیکنانم گفتم می خواهم واکنش شما را به نتیجه بازی قبلی ببینم. بازی و باخت و فکر می کنم ما مستحق امتیازهای بیشتری نسبت به اینجا بودیم، در ابتدای بازی خیلی خوب بودیم و با فشار زیادی شروع کردیم، توانستیم توپ را حفظ کنیم و توپ های برگشتی را بگیریم. گل گلی از کار ترکیبی “در نیمه اول کل بازی را کنترل کردیم و تقریباً به جز یک ضربه برگشت به تیم صنعت نفت فرصت ندادیم.”

وی ادامه داد: در نیمه دوم از بازیکنانم خواستم به همین منوال ادامه دهند، طبیعتا آنها ریسک بیشتری نکردند و ما خیلی خوب دفاع کردیم، فکر می کنم می توانستیم موقعیت های بیشتری خلق کنیم و در نیمه دوم می توانستیم داشته باشیم. شانس‌های آسان‌تری دارند. اما من آنها را درک می‌کنم زیرا آنها به خاطر نتیجه تحت فشار بودند و این ریسک را نکردند. در نهایت از نتیجه راضی هستم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا